Lunans

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Replay doet het niet door de landelijke storing

we kunnen geen zenders terug kijken ,geeft steeds aan REPLAY is niet vrij gegeven
hoe los ik dit op.
heb al alles gedaan wat ik eerder als tip heb ontvangen,maar is nog steeds niet opgelost.

HELP mijn man word er sacherijnig en boos van,:thinking:
5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Lunans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Afgelopen dagen is er een storing geweest en het kan zijn dat daar ook het probleem Replay in zit en daarom niet vrij is gegeven. Bekijk even deze topic voor meer info. Ze zijn er mee bezig en het zou vandaag opgelost moeten zijn. Maar het kan zijn dat alles van de afgelopen dagen niet online staat!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Op dit moment staat op de Ziggo storingspagina:

Storing On Demand
On Demand en Ziggo Replay werken helaas nog niet naar wens. De oplossing laat langer op zich wachten dan we verwachtten. Dat vinden we echt heel vervelend. Onze techneuten zijn er druk mee bezig. Wil je iets terugkijken? Gebruik dan de Ziggo GO app of ziggogo.tv. Daar werkt het wel.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Jaja... je moet dus nog langer wachten 🙂
Best vervelend maar ja, je doet er niets aan... Net zoals de hele dag storing bij Vodafone.
Opeens is iedereen belangrijk en moeten ze allemaal bereikbaar zijn 😛
Toeboog

Level 1
  • 79Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes
Hallo Lunans,

Veel aan de kreten van Ziggo denken. Als er wat is melden ze direct ,,Even geduld a.u.b." of ,,Excuses voor het ongemak". Welnu, je hebt er nog een ongemak bij, nl. dat je man er sacherijnig van wordt. Het blijft niet leuk, al die storingen, maar relativeer het met groter leed in de wereld. Het lijkt wel of we tegenwoordig niet meer om kunnen gaan met storingen, ongevallen e.d. Volgens mij moet de storing nu landelijk opgelost zijn..
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Wat een prachtig betoog van @Toeboog 🙂

Welkom op onze Community Lunans. De vervelende storing is nu gelukkig helemaal voorbij. Werkt alles weer en is je man weer helemaal happy?

Uitgelicht topic