HaroldFrl

Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes

Regio tv beschikbaar voor Ziggo Replay?

Regio tv is deze week beschikbaar geworden, dus tijdens eten liet ik de box aan staan op NPO2 en kon dus Omrop Fryslân bekijken, vandaag via ReplayTV geprobeerd, maar dan geen regio tv maar RegioNed programma.
Komt regio tv ook beschikbaar via ReplayTV?
Het is maar een test van 3 maanden, misschien als ze na de test doorgaan?
Hopelijk leest Anne B Ziggo of iemand mee die er meer van weet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor de toelichting! Zoals gezegd is Ziggo Replay niet beschikbaar voor de regionale zenders. Het zou kunnen dat dit ooit verandert, maar daar is nu niks over bekend.
Als je niks wilt missen van Omrop Fryslân dan kan je natuurlijk altijd je favoriete programma's opnemen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
HaroldFrl wrote:
Regio tv is deze week beschikbaar geworden, dus tijdens eten liet ik de box aan staan op NPO2 en kon dus Omrop Fryslân bekijken, vandaag via ReplayTV geprobeerd, maar dan geen regio tv maar RegioNed programma.
Komt regio tv ook beschikbaar via ReplayTV?
Het is maar een test van 3 maanden, misschien als ze na de test doorgaan?
Hopelijk leest Anne B Ziggo of iemand mee die er meer van weet?

In de gewone topic's zal Michael Ziggo Lycke, Kim meer actief zijn daarom Michael maar even voor je getagd. Maar goed dat je dit kenbaar maakt.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi HaroldFrl,

Heb het even aan Anne gevraagd, maar hij weet niet waar je nou precies op doelt. Maar voor zover ik weet komen de regionale zenders niet beschikbaar voor Ziggo Replay.
HaroldFrl
Topicstarter
Level 11
  • 628Posts
  • 11Oplossingen
  • 76Likes
NPO2, daar zit om 18.15 een 10 minuten regionale programma, niet in alle regio's.
Normaal live kan ik hier Omrop Fryslân zien, met ReplayTV zie ik het landelijke programma..

Zijn jullie hier bekend mee?
Zie https://www.nederlandsmedianieuws.nl/TV-en-Video/tv-en-video-nieuws/NPO-start-met-proef-regiovensters-op-NPO2/
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor de toelichting! Zoals gezegd is Ziggo Replay niet beschikbaar voor de regionale zenders. Het zou kunnen dat dit ooit verandert, maar daar is nu niks over bekend.
Als je niks wilt missen van Omrop Fryslân dan kan je natuurlijk altijd je favoriete programma's opnemen.

Uitgelicht topic