Problemen met Ziggo Replay op Ziggo GO. Geluid en beeld lopen niet synchroon/ geluid ander programma

Toon eerste bericht

33 Reacties

Erg vreemd dat iedereen moet aangeven waar het gebeurt. Het gebeurt namelijk overal. Ik zit nu Veronica Inside terug te kijken van gisterenavond, maar het is niet te doen. Beeld loopt zwaar achter.
Kanaal/zender: RTL5
Naam content/programma: Jensen
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 13-11-2018 21:30
Merk+type apparaat: Ziggo Go app via Windows 10
Ziggo Go gebruikersnaam: buijshafkamp
Probleemomschrijving: geluid loopt enkele seconden voor op beeld. Dus niet synchroom
Reputatie 7
Hey all!

Enorm bedankt voor jullie vele voorbeelden en geduld. We weten dat het lang geduurd heeft en zijn hier natuurlijk ook absoluut niet blij mee. Helaas was het probleem lastiger op te lossen dan in eerste instantie leek.

Gister is er een update doorgegeven. De problemen moeten nu verholpen zijn. Dat wil zeggen; alle nieuwe content op Ziggo Replay moet nu kloppen. Helaas is het niet gelukt om de programma's met terugwerkende kracht te herstellen.

Ik wil jullie dus vragen of het goed gaat bij het terugkijken van programma's van vandaag (en de komende dagen, uiteraard). Ik hoor het natuurlijk heel graag als het toch bij een programma na gister nog fout gaat! Ook wanneer jullie het testen en het gaat wel goed, hoor ik het graag. Dan kan ik dit ook terugkoppelen 🙂.

Nogmaals bedankt!
Is het dan ook opgelost dat het zo lang duurt voordat de app opgestart is. Heb een i7-8550u met 16 gb ddr-2400sdram en een pci-e m.2 SSD schijfwelke dus behoorlijk vlug is maar het opstarten blijft lang duren. Heb ook nog een i5 en daar duurt heb ook lang op. Heb nog een paar andere computer (onder andere nog een i7) maar app start bij allemaal traag op. Heeft niets met verbinding te maken want dat heb ik ook al bij verschillende verbindingen geprobeerd. Onder andere bij een 1 gb aansluiting. Ook op kabel en wifi geprobeerd.
Reputatie 7
Hey @Ikke_Niet. Traag opstarten is niet iets waar ik zo van weet. Is dit bij jou sinds kort het geval (hoe lang ongeveer?)? En wat versta je onder traag, hoe lang duurt het voordat de app opstart?
Traag is iets wat voortkomt na een aantal malen gebruik. Als ik hem verwijder en opnieuw installeer is het weer over. Traag opstarten bedoel ik dus meer dan een minuut voor opstarten. Dit is iets wat al langer speelt en ook al eens over gemaild heb naar jullie maar nooit een reactie op gehad heb
Kanaal/zender: RTL5
Naam content/programma: Expeditie Robinson: Eilandpraat
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: donderdag 15 nov. 22.05-23.09 uur
Merk+type apparaat: vertraging bij 4 verschillende apparaten: iPad3, Android telefoon, Samsung Tablet, Android M8S kastje
Ziggo Go gebruikersnaam: beppie172
probleem: paar seconde vertraging. Geluid loopt achter.
Reputatie 4
Badge +5
probleem lijkt inderdaad opgelost !
diverse programma's teruggekeken inmiddels en het loopt prima nu, zoals het hoort.😀

Reageer