Problemen met Ziggo Replay op Ziggo GO. Geluid en beeld lopen niet synchroon/ geluid ander programma


Reputatie 7
Hey all.

Er zijn de afgelopen dagen een aantal topics geopend waarin een probleem met het beeld/geluid van Ziggo Replay uitzendingen op Ziggo GO wordt genoemd.
Het is bij ons bekend dat hierin problemen zijn. Om het overzicht te bewaren en om alle juiste informatie te bundelen, heb ik hier dit nieuwe topic aangemaakt. Er wordt onderzocht waardoor deze storing wordt veroorzaakt en natuurlijk gewerkt aan een oplossing. En jullie kunnen ons daarbij helpen!

Wil iedereen die dit probleem ervaart/ervaren heeft onderstaande gegevens zo volledig mogelijk invullen? Dan kan ik dit intern doorzetten. Alvast enorm bedankt!


Kanaal/zender:
Naam content/programma:
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending:
Merk+type apparaat:
Ziggo Go gebruikersnaam:
Probleemomschrijving:



Een probleem dat hierop lijkt, is een geheel verkeerd geluid bij een programma op Ziggo Replay via Ziggo GO. Je hoort dan het geluid van een ander programma bij het afspreken van een programma op Ziggo Replay. Ook hiervan ontvangen we graag voorbeelden:

- zender
- datum/tijd
- titel
- URL uit ziggogo.tv

33 Reacties

Geheel verkeerd geluid bij Poirot op Ziggo Replay via Ziggo GO. Ik hoor het geluid van de volgende serie (House).

Kanaal/zender: RTL8
Naam content/programma: Agatha Christie's Poirot
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: donderdag 18 oktober, 20:30
Merk+type apparaat: iPad, iOs 12.01 (gisteren geüpdate en eergisteren gebeurde hetzelfde met de vorige iOS-versie)
Ziggo Go gebruikersnaam: lijkt mij niet van toepassing
Hoi, ik heb dat het geluid normaal doorloopt maar het beeld loopt een stukje mee, begint dan weer opnieuw met het beeld van 5 sec geleden, springt dan weer terug naar gelijk met het geluid en dan weer 5 sec terug.
Dit is o.a. bij
Kanaal/zender: RTL Z
Naam content/programma: The Profit
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 23-10-2018 om 19:31-20:29 uur
Merk+type apparaat: Oneplus 3T (Android 8.0.0)
Ziggo Go gebruikersnaam: n.v.t.
Probleemomschrijving: Zie hierboven
Kanaal/zender: NPO 1
Naam content/programma: NOS Sport Eredivisie
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 22:30 uur, 20 oktober
Merk+type apparaat: Windows 10 Professional Game PC
Ziggo Go gebruikersnaam: eric_ouwerkerk
Probleemomschrijving: Beeld loopt 15-30 seconden achter op geluid . Dit gebeurd vooral bij NPO 1, 2 en 3 en Ziggo sport open kanaal.
Kanaal/zender: Net5 HD
Naam content/programma: NCIS
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: zaterdag 20 oktober 18:05
Merk+type apparaat: ACER Iconia One 10
Ziggo Go gebruikersnaam: nvt
Probleemomschrijving: geluid van een ander programma:
- zender Net5 HD
- datum/tijd zaterdag 20 oktober 20:00
- titel NCIS New Orleans
- URL uit ziggogo.tv nvt
Voor dit programma (NCIS-NO) is REPLAY uitgeschakeld ????
Kanaal/zender: Veronica
Naam content/programma: Big Bang Theory (afl 3)
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: Zaterdag 20 oktober 19:55
Merk+type apparaat: alle apparaten (zowel ipad app als website/desktop als op Horizon box)
Ziggo Go gebruikersnaam: nvt
Probleemomschrijving: op horizonbox begint meteen de film erna, op ipad en website is geluid van iets anders, maar zodra de aflevering echt begint, verspringt opeens het beeld ook naar de film van erna.
Deze aflevering wordt itt die van vorige jaren ook niet herhaald! Dus graag svp alsnog beschikbaar stellen.
- zender Net5
- datum/tijd vrijdag 19 oktober 20.30u
- titel Criminal Minds
- URL uit ziggogo.tv. - geen flauw idee

Beeld is aflevering NCIS, geluid klopt wel
Maar hoe kan ik deze aflevering nog kijken dan??? Hij is nog maar tot morgen beschikbaar
Kanaal/zender: National Geographic
Naam content/programma: Air crash investigation
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 26-10-2018 - 02:45
Merk+type apparaat: Windows10 zelfbouw mediacenter
Ziggo Go gebruikersnaam: -
Probleemomschrijving: Geluid is niet gelijk met het beeld.
Kanaal/zender: NPO 1
Naam content/programma: Boer zoekt vrouw
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 28 okt 2019 20:45
Merk+type apparaat: Macbook/Firefox
Ziggo Go gebruikersnaam: Mnouws
Probleemomschrijving: Beeld loopt achter op geluid (10 sec)

Kanaal/zender: Ziggo Sport
Naam content/programma: F1 Mexico de Race -
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 28 okt 19:00
Merk+type apparaat: Macbook/Firefox
Ziggo Go gebruikersnaam: Mnouws
Probleemomschrijving: Beeld loopt achter op geluid (10 sec)

Het lijkt een structureel probleem op alle zenders
Tulpenveld schreef:

Kanaal/zender: NPO 1
Naam content/programma: Boer zoekt vrouw
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 28 okt 2019 20:45
Merk+type apparaat: Macbook/Firefox
Ziggo Go gebruikersnaam: Mnouws
Probleemomschrijving: Beeld loopt achter op geluid (10 sec)

Kanaal/zender: Ziggo Sport
Naam content/programma: F1 Mexico de Race -
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 28 okt 19:00
Merk+type apparaat: Macbook/Firefox
Ziggo Go gebruikersnaam: Mnouws
Probleemomschrijving: Beeld loopt achter op geluid (10 sec)

Het lijkt een structureel probleem op alle zenders



Zojuist hetzelfde geprobeerd op een W10 pc op een ander IP adres maar hetzelfde gebruikersaccount. De problemen zijn reproduceerbaar op Firefox.

Op Windows Edge, op dezelfde pc en IP adres werkt het wel goed.

Het lijkt een firefox dingetje?
Tulpenveld schreef:




Zojuist hetzelfde geprobeerd op een W10 pc op een ander IP adres maar hetzelfde gebruikersaccount. De problemen zijn reproduceerbaar op Firefox.

Op Windows Edge, op dezelfde pc en IP adres werkt het wel goed.

Het lijkt een firefox dingetje?




Helaas niet, ook Edge geeft het probleem...

Kanaal/zender: Ziggo Sport
Naam content/programma: Peptalk
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 29 okt 19:50
Merk+type apparaat: win10/Firefox / Edge
Ziggo Go gebruikersnaam: jmg.bank
Probleemomschrijving: Beeld loopt achter op geluid
Is er al een oplossing? Jeetje zeg. Hoe lang moet dit duren. En het is onzin om aan te geven bij welk programma en wanneer. Bijna alles wat ik via replay tv kijk, heeft dit probleem. Nu MC Loads daughters aan het kijken van gisteren. Geluid en beeld lopen weer niet goed. Word je gek van.
Tevens onthoud de Ziggo go app niet meer waar je gebleven bent met kijken als je pauzeert.
Super slechte app.
Nu op 03-11=2018 wil ik pauw terugkijken van afgelopen vrijdag. Tis niet te doen want het geluid loop een paar seconden voor op het beeld. Ik kijk overigens via de pc terug omdat ik niet de Horizon Box heb(gelukkig).
Het niet synchroon lopen van beeld en geluid is al een tijdje en lopen nu steeds verder uit elkaar. De eerste keer dat ik het merkte was het minder erg.
Het verbaast mij een beetje dat Ziggo het niet weet maar daar denk ik anders over, lees rek strategie.
Hier hetzelfde verhaal geluid en beeld lopen niet gelijk. Dit is bij mij bij alle programma's wat ik terug wil kijken. of ik het via de app kijk of via verschillende soorten browsers dit maakt geen verschil. jammer hopelijk komt er snel een oplossing...
Het wordt steeds erger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steeds meer programma's is het geluid F*cked up!

WNL op zondag 4-11-2018.

Ga niet alles opschrijven hier. Er gaat voldoende fout om het te zien.
Stop met rekken en graag ASAP!! een oplossing.
Beste Ziggo,

zoals hier boven al genoemd (en ook al in andere topics) het maakt werkelijk niet uit welk programma je terug kijkt of op welke apparaat (macbook/windows computer/ipad) het loopt niet synchroon indien het niet live is. Tevens maakt het ook niet uit of je een snel of langzame internet verbinding ter beschikking hebt.

Sinds dat UPC Ziggo is geworden is het er helaas niet veel beter op geworden wat betreft replay tv.

Best schandalig dat dit zo lang moet duren, zeker gezien de dikke rekeningen die elke maand betaald moeten worden.

Wanneer komt hier een fatsoenlijke oplossing voor, want de overstap naar KPN komt steeds dichterbij.

Mvg Marco
Veronica 31 oktober 20.30 tot 23.55 Jack Reacher geluid loopt 15 sec voor. Op alle apps telefoon tablet en laptop. Alleen website ziggogo.tv via IE11 is goed.
Ziggo stappenplan klant storingen verwerken.
  1. Open forumpost waar klanten kunnen klagen.
  2. Stap 1 is voldoende.
Zo komt het als klant op mij over...

Is er na 2+ weken helemaal niets te melden??
Dit is een post die door een support medewerker is aangemaakt!?

Als webdesigner heb ik dagelijks met allerlei 'providers' te maken. Bij transIP krijg ik bij een supportaanvraag meestal binnen 30 min een werkende oplossing, iig altijd een reactie..

Je kan toch niet weken lang niks laten horen, denkt Ziggo dat het nog 1970 is ofzo?
Bijna alle programma's loopt het geluid 15 seconden voor en dit al meer dan twee weken. Moet telkens achter mijn laptop gaan zitten voor via de website ziggogo.tv te kijken. Sinds kort ook al onmogelijk om op mijn.ziggo in te loggen, runtime errors, dan maar de post via telefoon...
Reputatie 4
Badge +5
gold rush van maandag avond, discovery.
teruggekeken op woensdag rond 1000u
Win 7, firefox 63
geluid loopt 2-3 seconden voor op beeld

mijn gebruikersnaam kunnen jullie vast zelf opzoeken, voel er niet veel voor die zomaar te posten hier.
Kanaal/zender: NPO 1
Naam content/programma: DWDD TV show
Datum en tijdstip oorspronkelijke uitzending: 9 november
Merk+type apparaat: Macbook/Google Chrome
Probleemomschrijving: Geluid loopt niet synchroon loopt voor op beeld.
Gebeld met ziggo en details van onze ervaringen doorgegeven. Tevens gemeld dat het wel netjes zou zijn dat als je als moderator een topic start met het verzoek aanvullende probleemgegevens te delen, voor verder onderzoek, het vrij normaal is om de zoveel tijd een update te geven mbt de voortgang van het issue. Erg teleurstellend.
Reputatie 7
Hey all.
Bedankt voor jullie voorbeelden! Hoe meer we binnen krijgen, hoe beter.

De reden dat ik eerder nog geen update gegeven heb, is omdat er niets nieuws is wat ik jullie kan vertellen. Er wordt nog gewerkt aan een oplossing.
Terugkijken F1 Brazilië. Geluid loopt 3 seconden voor op het beeld. Reuze irritant! Fix it Ziggo
Hoi, net op Fox, Walking Dead terug gekeken van de laatste aflevering, geluid liep voor op beeld. Echt niet meer leuk.
Zondag 11-11
'WNL op zondag' geluid verkeerd.
Buitenhof, geluid verkeerd

Maandag 12-11
Nieuwsuur 22:00

Wordt echt steeds erger!!!!!
Weken lang zijn jullie met een oplossing bezig. Kom op zeg!
Geen woorden voor, wel elke maand betalen, maar problemen bij klanten mag weken/maanden/jaren duren. SCHANDE!!!!

Ik ga het denk ik maar elke dag hier vragen wat de status is.
Dus tot morgen!

p.s. Mensen graag dit probleem vermelden bij facebook, allestoringen.nl , twitter etc etc. Graag zoveel mogelijk druk uitoefenen!

Reageer