1
Vraag
2
Reacties
MelleBosma

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opname niet ingesteld via Ziggo GO



Hallo.

Ik krijg deze melding terwijl ik thuis niks in de mediabox aan instellingen heb verandert. Hoe kan dit dan?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Akoni

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Thijs Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3070Posts
  • 318Oplossingen
  • 230Likes
Hoi Melle,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het zou zelfs kunnen dat de opname wel is ingepland voor je. 🙂 Heb je nog steeds last van deze melding?

Groet,
Thijs
Akoni

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ook hier heb ik steeds deze melding terwijl energieverbruik op hoog staat en de box aan.
Ziggo Go app en via Horizon tv online
Ook via de AB is er geen opname te plannen, alleen progamma's opnemen terwijl je kijkt lukt.
Akoni

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic