MGamsterdam

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Judas RTL 4

Wilde vanavond judas terug kijken van afgelopen zondag (nu dinsdag) normaal geen enkel probleem behalve vanavond.
Is dit vanuit RTL4 of problemen bij Ziggo
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/meerdere-geplande-opnames-36812#post365469

8 uur geleden 6 februari 2019
Hallo

Ik heb in het andere topic een korte reactie geschreven.

Helaas is er een fout in de gids ontstaan waardoor je het niet hebt kunnen opnemen. Dit kan door verwerking in onze systemen komen, het kan ook al fout gegaan zijn bij de leverancier van de gids data. Dit kunnen we achteraf niet meer herstellen, wel voor items die in de toekomst liggen.

Uitzendingen van de commerciële zenders zijn niet altijd beschikbaar via Replay TV. Dit houd in dat wij aflevering 5 niet meer voor je kunnen regelen, die aflevering komt niet meer voor in onze media libraries.

Het kwaliteitsteam gaat zeker kijken naar de gegevens over dit voorval die je via e-mail aan ons gestuurd hebt, het doel is om dit soort problemen steeds minder te laten gebeuren.

Bekijk in context

8 Reacties 8
RMB24

Level 10
  • 407Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes
MGamsterdam
Precies als bij mij. Alle afleveringen voor opname gepland, maar deel 5 is niet opgenomen en kan ik ook niet terugkijken.
Fijn hé, die "snelle" reactie van Ziggo hierop.....(dus niet...)
barzwa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook geen opname en niet terugkijken...
Julaatje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer slecht weer dit! Elke keer gedoe met ziggo, dan weer internet, dan weer tv.
Volg je een serie, neemt hij het niet op en kan je het ook niet terug kijken. Ziggo gebeld, wist nergens van en zou het uitzoeken en mij terug bellen. Niks meer gehoord! Iemand ervaring met kpn?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Je bereikt hier andere klanten, welke vaak uitstekend hulp kunnen bieden. Maar we kunnen niet alles. Maar er komen wel geregeld moderators voorbij welke het e.e.a. kunnen inzien en oppakken.

Ik zal bij deze vragen of Anne H Ziggo hier even aandacht aan wil besteden.

PS: Probeer het verder netjes te houden. We doen dit als medeklant vrijwillig en hebben zoals gezegd niet overal vat op.
Micky

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem met afl. 5 van Judas.. niet opgenomen en kan hem ook niet terug kijken.
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/meerdere-geplande-opnames-36812#post365469

8 uur geleden 6 februari 2019
Hallo

Ik heb in het andere topic een korte reactie geschreven.

Helaas is er een fout in de gids ontstaan waardoor je het niet hebt kunnen opnemen. Dit kan door verwerking in onze systemen komen, het kan ook al fout gegaan zijn bij de leverancier van de gids data. Dit kunnen we achteraf niet meer herstellen, wel voor items die in de toekomst liggen.

Uitzendingen van de commerciële zenders zijn niet altijd beschikbaar via Replay TV. Dit houd in dat wij aflevering 5 niet meer voor je kunnen regelen, die aflevering komt niet meer voor in onze media libraries.

Het kwaliteitsteam gaat zeker kijken naar de gegevens over dit voorval die je via e-mail aan ons gestuurd hebt, het doel is om dit soort problemen steeds minder te laten gebeuren.
RMB24

Level 10
  • 407Posts
  • 4Oplossingen
  • 40Likes
Julaatje wrote:
Zeer slecht weer dit! Elke keer gedoe met ziggo, dan weer internet, dan weer tv.
Volg je een serie, neemt hij het niet op en kan je het ook niet terug kijken. Ziggo gebeld, wist nergens van en zou het uitzoeken en mij terug bellen. Niks meer gehoord! Iemand ervaring met kpn?


Julaatje
Ik kan je uit ervaring melden dat je ook bij KPN tegen dezelfde soort problemen aanloopt, wellicht in een andere vorm, maar problemen kom je overal tegen.
Nu heb ik ook afl.5 van "Judas" gemist, maar mijn zwager heeft een (jawel....) KPN abonnement, en daar kon ik de aflevering nog wel terugzien, omdat hij deze serie ook opneemt.
Weet niet of je bij KPN ook kunt terugkijken. Wellicht een optie om iemand in de buurt te zoeken met een KPN abonnement, en dan vragen of je deze aflevering mag bekijken, voordat a.s. Zondag deel 6 wordt uitgezonden.

Jammer dat het bij Ziggo niet meer lukt.
Dat heb ik nou nooit met de automatische afschrijvingen. Die gaan ALTIJD goed. :(:wink:
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Even een opmerking tussendoor, alhoewel het vervelend is dat er wat fout is gegaan. Meestal zijn er tegenwoordig als er wat misgaat nog diverse andere mogelijkheden, toevallig nu niet.
Maar om daar zo'n issue van te maken zoals enkele reageerders hier doen??

Uitgelicht topic