-
-
Community Moderator
-
710 reacties
Merk jij wel eens dat er in de TV Gids informatie ontbreekt, niet klopt of dat een Replay programma net voor het einde er mee ophoudt? Laat het ons dan weten! Onze mensen (Product/Kwaliteitsteam) verzamelt graag jullie feedback. Zo zorgen we er samen voor dat de TV Gids nog beter werkt.
Wat hebben we van je nodig?
We hebben een aantal situaties voor je uitgeschreven. Komt je dit bekend voor? Vul dan de voor jou geldende vragen in en mail deze naar: community@vodafoneziggo.com onder vermelding van: TV Gids. Vergeet niet je klantnummer te vermelden en op welke manier je de TV Gids gebruikt: Via Ziggo GO, de Mediabox XL, Cisco mediabox, Pace mediabox of een Ziggo koopbox. Alvast bedankt!
Het programma via Replay TV op Ziggo GO of op de Mediabox XL speelt niet helemaal af:
• Om welk programma gaat?
• Op welke zender is deze te zien?
• Wat is het tijdstip van de uitzending?
De TV Gids informatie ontbreekt:
• Gaat het om alle kanalen of juist specifieke kanalen?
• Bij het missen van de info op specifieke kanalen, geef dan hier aan om welke kanalen het gaat:
• Wanneer is voor het laatst de software bijgewerkt? (controleer dit via de volgende stappen: Instellingen-> Diagnostiek)
Komt de TV Gids informatie niet overeen met de daadwerkelijke uitzending?
• Om welk programma gaat?
• Op welke zender is deze te zien?
• Wat is het tijdstip van de uitzending?
• Welke informatie krijg je te zien?
• Heb je er een foto van gemaakt? Stuur deze dan even mee
Vergeet niet je gegevens mee te sturen:
Klantnummer:
Type TV Gids (via Ziggo Go, Mediabox XL, Pace etc.):