@simonlebon Ik snap dat je het liefste alles terug wilt zien, met één klik op de knop. We hebben helaas niet voor alle programma's de rechten om deze via Replay TV beschikbaar te maken. Een alternatief is om het programma wat je wilt terugzien op te nemen.
Op de Mediabox XL staat alleen lokale omroep, er staat niet bij welke.
Op de Humax 5200 staan er wel namen van de lokale omroepen bij
( ... ) Ik heb nu op verschillende manieren verwoord wat het probleem is en hoop dat het nu wel duidelijk is.
Het zou fijn zijn als je makkelijker tussen de dagdelen zou kunnen springen.
Als je op dit moment de tv-gids opent, dan laat hij het middagprogramma zien. wil je naar het avondprogramma, dan moet je eerst meerdere malen naar rechts drukken om bij die programma's te komen.
Daarnaast mis ik de mogelijkheid om via de mobiele app op je telefoon of tablet een programma in serie op te nemen. Je kan enkel alleen een tv programma laten opnemen, maar niet in serie
Hallo,Werkt de zoekfunctie niet meer in de tvgids? Ik merk dit zowel via de app als via de website.
B.v.d.
Hallo,Werkt de zoekfunctie niet meer in de tvgids? Ik merk dit zowel via de app als via de website.
B.v.d.
@simonlebon schreef
/me mompelt iets van: lezen is ook een kunst......*zucht*
Haha, IRC?
En wat je opmerking betreft, ook ik liep daar tegen aan, wilde via de gids even kijken wat er te zien was, maar dat gaat niet.
Op de Mediabox XL staat alleen lokale omroep, er staat niet bij welke.
Op de Humax 5200 staan er wel namen van de lokale omroepen bij
Die lokalen zullen ook wel een logo hebben, hoeveel zijn er? 30 lokale zenders?
Zou gewoon mooi zijn als het er was
Heb je al een account? Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.