Beantwoord

Helemaal geen replay meer mogelijk?!


Reputatie 1
In mijn tv gids kan ik niet meer naar links en als ik dag terugga is op geen enkele zender enig programma vrijgegeven voor Replay?! #WTF

Is dit per 1 maart afgeschaft?
icon

Best beantwoord door abraxas 2 maart 2019, 09:59

Replay werkt weer.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

21 Reacties

Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Popeye

Heb je de Media Box XL al even van de stroom gehaald 5 minuten en daarna weer opnieuw opstarten, kijk of dit wil helpen.
Reputatie 1
Hij is gisteren een half uur van de stroom afgeweest vanwege een Netflix issue. Moet dat een dagelijkse routine worden?
Reputatie 1
Van de stroom, wachten, opnieuw aansluiten, opstarten ... geen verandering.
Reputatie 7
Badge +23
Het hoeft geen routine te worden 😉

Maar soms helpt het.
Wie weet zijn er nog andere gebruikers met tips en er komt vast een moderator binnen een dag kijken wat die kan doen. Voor nu maar even zo laten gaan.
Reputatie 1
Zit inderdaad weinig anders op. Waardeer je reactie Dave, dank.
Bij ons hetzelfde probleem. Vannacht mediabox hele nacht zonder stroom, dus daar ligt het ook niet aan. En mediabox is nog geen maand oud. Wordt wel een beetje gek van Ziggo
Hier hetzelfde euvel. 5 min van de stroom af heeft niet geholpen.
Er lijkt een storing te zijn in het Video Platform in the Cloud.
Er zijn meer Topics gestart hierover.
Zal wel weer in orde komen.
Gr Han
Reputatie 1
Waar baseer je dat op @hanh ?
Bij Ziggo stond gisteren, en ook nu, niets op de website over enige storing?
Op het feit dat dit soort meldingen van diverse klanten binnenkomen.
Dat kan geen toeval zijn.
Misschien komt Ziggo ook nog wel met een melding op de Site.
Er komt hier een Ziggo Community Moderator langs, die helderheid kan geven.
Wanneer dat precies is, kan ik je niet vertellen.
Zal het Mod Team een extra alert geven. Dan wellicht nog dit weekend.
Han
Replay werkt weer.
ik kijk ziggogo op me pc maar daar werkt replay ook niet wanneer is dit opgelost ??

ik mag toch hopen dat dit voor volgend weekend weer allemaal werkt want dan is de f1 weer en aangezien het meeste snachts is moet ik dus replay kijken
Reputatie 7
Badge +29
Hoi Johan,

Het is al opgelost, gezien het antwoord.
Welk programma probeer je terug te kijken en welke zender?
Probeer je het via de Ziggo Go app te kijken of via de browser (ziggogo.tv)?

Groet,
Evert
bijna alle progammas die niet werken ik wilde formule 1 cafe ff terug kijken van gister maar nope maar via de browser dus maar ook op me ipad lukt het niet hoor
Reputatie 7
Badge +29
Zojuist hier getest, ik kan wel terug kijken.
Welke melding krijg je?

Helpt het als je uitlogt en daarna opnieuw inlogt?
En verwijder voor de zekerheid even de app van je iPad.
ik krijg geen melding waar het replay icoon bij staat als ik er op druk krijg ik alleen de info tezien waar het over gaat bij in dit geval f1 cafe staat niet eens het icoon bij

dit geld alleen voor de browser tv kijken war dat doe ik het liefst
alles verwiderd van ipad nog steeds het zelfde dit is gekomen na de update van deze week
Reputatie 7
Badge +29
Ah, ik heb nog geen update gehad van de Ziggo Go app (Android)

Maar je kunt ook niet terug kijken via https://www.ziggogo.tv/nl.html zeg je?
Een update van de app zou namelijk geen invloed op de website moeten hebben.
nee ik kijk normaal alleen maar via https://www.ziggogo.tv/nl.html daar werkt dus niets meer je kon ook er opoklikken als en progamma al bezig was en dan starten van het begin werkt ook niet meer
Reputatie 7
Badge +29
En als je een andere browser probeert? Lukt het dan wel?
Kun je wel terug kijken via je Mediabox XL?
Reputatie 7
Goedemorgen iedereen,

Er heeft afgelopen vrijdag/zaterdag inderdaad een storing gespeeld met Replay TV op de online platforms. Dit is inmiddels verholpen.

Dit topic sluit ik omdat het een ouder topic betreft en het alleen op de online platforms speelde, op de Mediaboxen was Replay TV werkend.