1
Vraag
2
Reacties
Peteondemand

Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

gids terugkijken - niet mogelijk. Grijs

Al maanden werkt de gids bij mij niet. Dat wil zeggen ik kan vaak niet terug in de tijd. Alles links van "nu" blijft grijs of er staat terugkijken niet mogelijk.
Heb gebeld, alle testjes gedaan, box een nachtje uitgezet. Bij de controles klopt alles, signaal sterkte goed, bij bv netflix heb ik nooit problemen, maar gebruik kunnen maken van programma terug kijken bij Ziggo kan ik al maanden niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo

Ik zou graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om mediabox en AB om te ruilen

Bekijk in context

14 Reacties 14
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Over welke box gaat dit?

Dit al eens geprobeerd?
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/gids-leeg/

Anonymous 0 reacties
1 maand geleden 16 november 2018
Antwoord
Had dit zelfde probleem al maanden en eindelijk een helpdesk medewerker gesproken, die direct wist wat de oplossing was. Ik dacht dat hij me in de maling nam, maar na een half uur, probleem opgelost.
Oplossing:
Zet mediabox xl in standby en leg de afstand bediening op zijn kop op de mediabox voor een half uur.
Echt opgelost !!!!!! Al 2x dit probleem zo opgelost, want het kwam wel terug na een paar maanden.
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mediabox XL
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
dat aan en uitzetten heb ik al vaak geprobeerd en soms hielp het eventjes.
Dat van die AB ondersteboven leggen, ik ga het proberen (als niemand kijkt, het klinkt idd vrij ongeloofwaardig, maar laat het weten als het echt werkt)
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
AB ondersteboven werkte natuurlijk niet, gebedsgenezing evenmin.
Het probleem is op zich niet zozeer updaten maar gewoon niet in staat zijn om een herhaling van een programma te zien omdat de programma gids niet wil opschuiven naar links. Naar rechts (dus toekomende tijd) is overigens geen probleem.
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
niets aan de linkerzijde om te kiezen
als ik naar links wil zegt de gids: kan niet afspelen
ab hapert
signaal en signaalkwaliteit zijn goed en uitstekend.


Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey Peteondemand . Welkom op de Ziggo Community!



Zo te lezen zit je hier al een tijdje mee en heb je al veel zaken geprobeerd. Tijd voor een oplossing, dus!
Je geeft aan dat je het uit en aanzetten van de mediabox al meermaals geprobeerd hebt en dat soms voor heel even hielp.
Heb je de mediabox ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

We horen graag van je! Indien nodig kan ik ook je mediabox laten vervangen ^^.
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
helaas werkt dit ook niet
Alles teruggezet naar fabrieksinstellingen, dan doet hij het heel even maar na een paar minuten gaat de AB haperen, loopt het programma vast en zie ik weer dit beeld.

Ik zou graag de AB en Box willen vervangen
Gem1e

Level 6
  • 101Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb zo`n euvel een keer op kunnen lossen door een zo kort mogelijke coax van de AOP naar de Mediabox te leggen, deze dus daar vlakbij gezet, AOP in de kamer.
En dan met (in mijn geval 15 mtr.) hdmi van de mediabox naar de t.v.
even uit en aanzetten, wachten tot alles weer gevonden was, nu al 5 maanden nergens last van.
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor je meedenken
mijn mediabox vindt alles als ik hem herstart maar loopt na enkele minuten al weer vast
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo

Ik zou graag gebruik willen maken van de mogelijkheid om mediabox en AB om te ruilen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Gaan we regelen!
Hou je ons hier op de hoogte van de voortgang? 🙂
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo
ga ik dan van jou horen hoe we dit gaan regelen?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oh huh, heb je de nieuwe mediabox nog niet ontvangen? Dan is daarin iets fout gegaan. Ik stuur hem alsnog direct toe!
Peteondemand
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal Superrrr
nieuwe box geïnstalleerd en kijkplezier zoals ik al maaaanden niet heb gehad.
Helpdesk maar doorzagen over de kabels die waarschijnlijk niet goed of te lang waren, maar Lycke pakte het gelukkig voortvarend op, waarvoor dank!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic