Geen info in de tv gids van de Mediabox XL? Lees hier de oplossing!

Toon eerste bericht

227 Reacties

Ik heb sinds ik deze media boxx/horizon last van vage kuren,de vorige horizon liep het menu vaak vast maar met de andere heb ik last van dat hij steeds opr scanning blijft staan,als hij klaar is begint het weer op nieuw r scanning,loading saving en weer opnieuw.

En sindskort is de tvgids niet compleet,zender verstrekt geen informatie..
signaal en kwaliteit is allebei uitmuntend.
update is up to date krijg ik te zien.
heb al 5 minuten zonder stroom gedaan en weer opgestart en na 1 minuut aan weer 15 minuten op standby gezet,werkt niet, blijft zelfde.

Toen las ik net om de fabrieksinstelling te doen,gedaan maar viel terug op r scanning..
als ik de box half uur/3/4 uur later aan doe is het weer weg.

Ik had tijd je terug een monteurs afspraak staan voor dit probleem met de scanning.
maar dacht eerst dat de bekabeling niet goed was,splitter e;d.
Had nog een versterker liggen van upc en die gebruikt en splitter eruit.
En alles werkte weer, monteur afgezegd, 1 keer de r scanning nog gehad maar toen ontdekte ik met stroom eraf ruim half uur dat het over was en sindsien geen last meer van gehad maar nu had ik opeens die probleem met de tvgids…

en belde Ziggo op erover en moest toen iets opvolgen waarschijnlijk die vorige stap 5 minuten stroom eraf en 15 minuten weer in standby doen? maar toen begon dat r scanning gebeuren en kon dus niet verder....
Degene aan de foon herkende dit probleem niet.
dit gezeur had ik niet met de vorige horizon .

Heb geen thuiswerk erop en geen internet, heb losse modem omdat ik altijd die box wantrouw met onstabiele gebeuren zoals nu aan de hand is,had ik dan lekker zonder internet en huistelefoon gezeten..
Begin het beetje beu te worden,wat is hier nu een goede juiste oplossing hiervoor?
Een hamer? spreekwoordelijk
😉

Stroom 3/4 uur uit gedaan en fabrieksherstel werkte nu wel en de tv gids is weer goed,
Ben benieuwd voor hoelang,box staat niet op eco stand.
Waar komt dat gebeuren r scanning vandaan?
Werkt nu weer goed.
Mvg Niels
Bedankt voor het stappenplan, na dit uitgevoerd te hebben werkt de gids weer naar behoren!

Reageer