Vraag

EPG is traag of valt stil

Hallo forumleden,

Ee aantal jaren geleden zijn wij bij ziggo terecht gekomen voor digitale tv en internet. Alles werkte bij ons naar volle tevredenheid. Ook de EPG. Anderhalf jaar geleden besloten we om over te stappen naar analoge tv. Zo gezegd, zo gedaan. Toen hadden we dus geen EPG meer. Toen we hoorden dat ziggo helemaal digitaal ging, zijn wij ook weer digitaal gegaan. Alles werkte weer prima, behalve de EPG. Sinds dien bouwt het EPG scherm zich heel langzaam op. Heel vaak komt hij niet verder dan de helft en valt dan stil.

weet iemand hier een oplossing voor?

alvast bedankt voor het meedenken.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Waar kijk je mee? Merk en type graag?
Sharp aquos quattron
Reputatie 7
Badge +17
Ik zou hem eens een tijd(nacht) volledig van de stroom halen, zodat hij alles weer opnieuw gaat ophalen. Anders kun je een fabrieksreset proberen, maar dan ben je je instellingen kwijt.
Hallo SteefB,

Beide heb ik al gedaan. Ik kijk nu ook ook zonder CI kaart. Ook dat maakt geen verschil.

groet,
lasagneBoy
Reputatie 6
Het is weer een tijdje geleden, @LasagneBoy. Hoe gaat het inmiddels met de gids?
Zoals je ziet nog steeds het zelfde.

Reputatie 6
LasagneBoy schreef:

Zoals je ziet nog steeds het zelfde.

Sorry voor de late reactie! Heb je je televisie ook al eens naar de fabrieksinstellingen gezet? Ik las in een ouder topic dat die handeling voor degene een oplossing was.
Heb ook al gedaan. Gaf geen verbetering.

Reageer