Vraag

Balk onder in beeld is onhandig op Mediabox XL

Ik vind het erg onhandig dat als ik het volume bijstel vis de afstandbediening van Ziggo, dat in een balk onder in beeld wordt getoond, dat gaat dan namelijk over eventuele ondertiteling heen. een klein icoontje boven in beeld zou voldoende zijn. Hetzelfde geld voor het doorspoelen van opgenomen programma's (of programma terugkijken). Ook dat wordt in een balk onderin beeld getoond. het is namelijk soms erg handig de ondertiteling te kunnen zien zodat ik precies weet waar ik weer wil verder kijken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 6
Bedankt voor je feedback! Wanneer je op de 'Terug-knop' klikt zou de balk sneller weg moeten gaan. Wil je dat eens testen?
hallo Michael, dank voor je reactie. Dat klopt idd en soms een goed alternatief, maar omdat ik vaak doorspoel naar een specifiek stuk in de opname, wil ik de ondertiteling kunnen volgen, ik kan dan op basis van de tekst precies zien waar ik wil hervatten. Ook doe ik het wel eens om gewoon sneller door het programma heen te zijn, ik volg dan de ondertiteling in dubbel tempo:). Maar door de balk onder in beeld is dat bijzonder lastig.