1
Vraag
2
Reageer en help mee
juultje83

Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Replay: 1 item van History Channel terugkijken werkt niet

history channel, programma van dezelfde avond kijken of vooruit spoelen slaat het programma uit na 15 min. en is daar na niet langer te kijken als 15 min. mediabox gereset niks werkte dus onmogelijk verder te kijken balen.dus niks replay pauze en de rest van de leuke beloftes
8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
juultje83 Als je een Mediabox XL gebruikt:

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
juultje83
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
ik heb een horizon Mediabox XL met UTP Kabel ,en het thuisnetwerk lukt niet maar is niet van toepassing.ik wilde gewoon dit programma kijken maar er staat 20 min.van het programma ervoor op dus spoel ik door dan slaat hij na 15 a 16 min uit,en als ik het gewoon afspeel ook,kom niet verder.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dat ziet er goed uit, de signaalsterkte moet niet sterker, dan kun je haperingen krijgen bij on-demand, ook hoeft er geen UTP kabel tussen een modem en de Mediabox XL, dit geeft ook vaak de problemen die je aangeeft.
De Mediabox XL heeft een eigen IP adres via de coax kabel voor alle basis functies als 0n-demand, replay, apps en de gids.

Loop nog even deze stappen na, voor de zekerheid: Thuisnetwerk storing of werkt niet of niet te installeren op Mediabox XL.
juultje83
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
sorry voor de late reactie sinterklaas avond,maar de storing van het programma is er nog steeds en het is alleen bij dit programma andere kan ik van het begin tot het einde door spoelen,het thuis net werk hoeft voor mij niet wil gewoon op mijn tv kijken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ah, dan kan het een fout zijn in het specifieke programma bij Ziggo.

Er komen hier ook Ziggo moderators langs in ieder topic die dit door kunnen geven aan de juiste afdeling en mogelijk kun je dan weer normaal naar dit programma kijken.

Als je precies aangeeft welk programma, dan kan er naar gekeken worden.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo juultje83, welkom op onze Community.

Je zit dus net lekker klaar om iets terug te kijken... en stopt het 15 minuten. Je speelt het nog een keer en na weer 15 minuten heb je dezelfde storing. Dat is niet bepaald fijn!

Het lijkt erop dat er een fout in die specifieke opname is geslopen. Helaas hebben wij maar 1 moment om de opname te maken, dat moet meteen goed namelijk. Een mislukte opname is helaas nooit te herstellen want het moment is dan al voorbij.
Tip: Wanneer een ander opgenomen programma op dezelfde zender wel goed werkt weet je dat het om een eenmalige opname fout gaat.

Om welk programma / tijdstip gaat het? Ik test het hier dan ook.
juultje83
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
hoi Anne H ,
het is niet eenmalig heb het ook wel eens bij CSI serrie gehad,nu gaat het om the curse of oks island op history channel om 18.00 uur.op tv ,je moet dat de eerste 20 min.doorspoelen omdat dan nog het andere programma bezig is.....en dat slaat hij uit ,en dat moet je opnieuw beginnen,wand hij geeft geen link van verder gaan waar je bent gebleven.
juultje83
Topicstarter
Level 4
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
PS dit programma heb ik niet opgenomen .
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic