Beantwoord

Ziggo Mediabox XL resetten werkt niet

Beste Ziggo hulp lijn.
Ik wil inloggen in de mediabox met Gebruikersnaam "admin" en wachtwoord "admin echter nadat ik een fabrieks reset heb gedaan blijkt dit niet mogelijk".
Kan iemand mij hierin helpen om het geheel terug te stellen naar fabrieksinstellingen zodat ik opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord kan invullen.
Via de Ziggo hulp site en boekje geeft het duidelijk aan echter blijkt hier niet te werekn om te resetten.
ekje Ziggo blz 42
Mediabox XL wachtwoord herstellen.
icon

Best beantwoord door Be rt 13 december 2017, 00:43

Fabrieksinstellingen hebben alleen betrekking op het TV gedeelte van de Mediabox XL.

Het zijn 2 totaal gescheiden apparaten in één doos.

Het modemdeel is alleen te resetten als je ingelogd bent in het modem via http://192.168.192.1 met een UTP kabel of via Wifi en dan inloggen met admin en admin
Het kan even duren voor je de pagina te zien krijgt in je browser vlak na een reset van de Mediabox XL, hij is dan nog van alles aan het doen voor een paar minuten.

Een Ziggo moderator kan dit doen voor je, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Fabrieksinstellingen hebben alleen betrekking op het TV gedeelte van de Mediabox XL.

Het zijn 2 totaal gescheiden apparaten in één doos.

Het modemdeel is alleen te resetten als je ingelogd bent in het modem via http://192.168.192.1 met een UTP kabel of via Wifi en dan inloggen met admin en admin
Het kan even duren voor je de pagina te zien krijgt in je browser vlak na een reset van de Mediabox XL, hij is dan nog van alles aan het doen voor een paar minuten.

Een Ziggo moderator kan dit doen voor je, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Reputatie 7
Welkom op de Community! Het zal je misschien ontgaan zijn, maar om verwarring te voorkomen mogen alleen de Moderators de naam Ziggo gebruiken in de gebruikersnaam. Daarom ben ik zo vrij geweest je gebruikersnaam aan te passen in Gebruiker17. Als je graag een andere gebruikersnaam wilt, stuur mij dan even een privéberichtje. Dit kun je doen door op mijn naam te klikken.

Mocht ik ook nog iets voor je kunnen betekenen wat betreft de Mediabox XL, laat het dan gerust weten!