Sander90

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Mediabox XL - installeren lukt niet

Hallo,
zojuist probeer ik mijn mediabox aan te sluiten maar dit lukt niet
5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Wat lukt er niet, foutmeldingen? welke box?
Je geeft wel erg weinig informatie .
Sander90
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het betreft een nieuwe mediabox xl, waarop zowel tv als on demand en terugkijken zou moeten kunnen, echter heb ik het voor elkaar om live tv te kijken, maar andere functies zijn absoluut niet werkend..
na contact met de klantenservice komen er meerdere mogelijkheden, maar elke keer als ik aangeef dat dit niet de oplossing is, word de vorige medewerker afgesnauwd dat dit niet de oplossing dient te zijn
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Het kan tot een paar dagen duren voordat een abonnement helemaal door alle systemen is doorgevoerd.
Wat krijg je als foutmelding, daar moet wat uit af te leiden zijn .
Sander90
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg een 7010 foutmelding als ik on demand wil kijken of als ik hem met thuisnetwerk wil verbinden
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Sander90. Welkom hier!
Door de feestdagen hebben we een kleine achterstand, waardoor we iets later reageren dan gebruikelijk. Maar hier ben ik dan!

Foutcode 7010 geeft aan dat je mediabox niet online is. Grote kans dat er iets niet goed zit in het retoursignaal. Hier kunnen veel verschillende oorzaken voor zijn, dus een hapklaar antwoord heb ik niet direct voor je.
Kan je ons iets meer vertellen over hoe de boel is aangesloten? Als het lukt om foto's toe te voegen, wordt het vaak nog duidelijker ^^.

We horen graag van je! Ook wanneer het wel al werkt, natuurlijk. Dan kunnen we de boel hier sluiten :-).

Uitgelicht topic