1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kaylan

Level 6
  • 93Posts
  • 1Oplossingen
  • 36Likes

XITE app vernieuwd Mediabox XL/Next

De XITE app op de Mediabox Next en Mediabox XL wordt binnenkort vernieuwd. Dat heeft XITE zojuist bekend gemaakt. De update is binnenkort beschikbaar volgens XITE.

Wat is er allemaal verbeterd? (bron: mail XITE)
- Tot wel 100 themakanalen samengesteld door de muziekexperts van XITE, zodat je lekker onderuitgezakt kunt genieten van de beste lijsten.
- Stel je eigen kanaal met favorieten samen door muziekvideo’s te liken. Druk met het pijltje omhoog op de afstandsbediening en de video wordt toegevoegd aan het “Your Likes” channel.
- De zoekfunctionaliteit is verbeterd, zodat je makkelijk jouw favoriete muziekvideo’s kunt vinden.
- Maak tot maximaal 5 profielen aan, zodat je jouw eigen muziek kunt beheren.

Belangrijke informatie over je huidige XITE account en likes (bron: mail XITE)
De XITE interactieve app willen we voor alle klanten van Ziggo toegankelijker maken. Daarom is het niet meer nodig om je vooraf te registreren of in te loggen. Dit betekent ook dat jouw huidige account zal worden verwijderd en hiermee ook je likes verloren gaan. We begrijpen dat dit vervelend is als je lang hebt gewerkt om jouw eigen playlist te maken. Als je een lijst zou willen ontvangen met jouw likes, stuur dan een mailtje naar likes@xite.com, zodat we een overzicht van jouw likes op kunnen sturen. Zo kun je eenvoudig weer een nieuw “Your Likes” kanaal maken met de vernieuwde app.

Voor meer info klik hier: XITE interactieve app.

***mod edit: informatie aangepast over wanneer de app beschikbaar is***
6 Reacties 6
Verwijderd account
Niet van toepassing
Kaylan wrote:
De XITE app op de Mediabox Next en Mediabox XL is vernieuwd.Dat heeft XITE zojuist bekend gemaakt. De update is direct beschikbaar volgens XITE.



Goed nieuws, ik heb echter geen XITE app op mijn Next :grinning: wel een radio app met XITE kanalen
XITEwebcare

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Kaylan,

Fijn dat je zo enthousiast bent over de komst van de vernieuwde XITE app bij Ziggo! De informatie die je gepost hebt is helaas niet juist. We zijn momenteel druk bezig om de nieuwe versie van de XITE app te testen om deze binnenkort te lanceren, maar we zijn nog nog niet live.

De mail waarna je refereert is een mail die we alvast sturen naar onze huidige gebruikers die een account hebben als aankondiging dat er een nieuwe versie aankomt, en dat de nieuwe app impact heeft op de bestaande accounts. In deze mail staat ook dat dit binnenkort gaat gebeuren, maar we kunnen helaas nog geen specifieke datum afgeven.

De vernieuwde XITE app is is dus nog niet beschikbaar.
Kaylan
Topicstarter
Level 6
  • 93Posts
  • 1Oplossingen
  • 36Likes
XITEwebcare Misschien dan toch even goed kijken voor je anderen corrigeert.
XITEwebcare

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Kaylan Haha, ik snap de verwarring nu. De tekst is inderdaad dubbel op te vatten, de volledige tekst op de pagina is als volgt.

Binnenkort geeft XITE je dé nieuwe manier om muziekvideo’s te bekijken. Je kan kiezen uit zorgvuldig samengestelde themakanalen zoals ‘80s Flashback’ en ‘Siempre Latino’ of je eigen themakanaal aanmaken via de Mixer. Daarnaast kan je met je afstandsbediening heel eenvoudig video’s liken en skippen waardoor je zelf bepaalt welke muziekvideo’s je wilt zien en welke je liever overslaat. En het mooie is dat je dit alles kan doen zonder je te registreren. De interactieve XITE app is direct beschikbaar voor Ziggo klanten met een Mediabox XL of een Mediabox Next.

Ik ben het met je eens dat de onderstaande iets anders kan impliceren. Wat we hier met 'direct' bedoelen is dat je de XITE App direct kan openen en gebruiken zonder een account te hoeven aanmaken of iets anders te doen. Ik laat dit aanpassen, bedankt voor het signaleren!
Kaylan
Topicstarter
Level 6
  • 93Posts
  • 1Oplossingen
  • 36Likes
XITEwebcare Top. Ik zal in het andere topic in de groep Mediabox Next dit ook even vermelden aangezien ik het topic niet kan bewerken
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Kaylan leuk dat je deze informatie met ons deelt! Top dat je de Community op de hoogte houdt dat we binnenkort mogen genieten van de vernieuwde XITE app.

XITEwebcare , welkom op onze Community! Bedankt voor de correctie over wanneer de app beschikbaar is. Ik heb het originele bericht van Kaylan aangepast. Van jullie nieuwsbericht worden alle XITE app gebruikers natuurlijk dolenthousiast, maar we wachten de echte lanceerdatum nog even af 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic