Beantwoord

Wel televisie maar geen internet en telefonie op mijn nieuwe Mediabox XL

  • 29 november 2018
  • 4 reacties
  • 420 keer bekeken

Na het veranderen van het Ziggo abonnement heb ik de mediabox xl ontvang. Hiervoor had ik een losse tvbox en modem.

Na het aansluiten van de mediabox xl, werkt alleen de televisie.
Telefonie en bedraad en draadloos internet werken niet.
Op de mediabox is alleen het rode telefoon icoontje te zien boven de tekst met het huidige tv kanaal.

In het huidige abonnement zit movie en series maar wanneer er gekeken wordt in het menu dan staat er dat er een abonnement nodig is voor een extra zenderpakket.
icon

Best beantwoord door Be rt 29 november 2018, 12:00

Ik vermoed dat je abonnement nog verder geactiveerd moet worden in de achterliggende systemen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om dit sneller op te lossen.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Ik vermoed dat je abonnement nog verder geactiveerd moet worden in de achterliggende systemen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om dit sneller op te lossen.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
@Matrick8 Is je modem niet meer actief? Alleen in oud-UPC gebied kan internet via de Mediabox XL werken.
Ik vermoed dat je abonnement nog verder geactiveerd moet worden in de achterliggende systemen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om dit sneller op te lossen.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat


Bedankt @Be rt , ik heb zojuist contact gehad via de chat.
Er wordt een los modem opgestuurd om het probleem op te lossen.
TOP, laat SVP weten hoe het verder gaat?
Veel succes gewenst.☺