Chantal.O

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom geregeld opnieuw moeten inloggen bij Film1 ?

De laatste tijd moeten wij geregeld opnieuw inloggen als wij bij Film1 On Demand een film willen kijken.

Er komt dan in het scherm te staan dat we naar www.film1.nl/activeren moeten gaan en daar dus de code in moeten voeren die je op je TV scherm ziet staan.

Nou is dat op zich geen wereld probleem maar ik irriteer mij er een beetje aan dat dit steeds vaker terug komt.

Waar is dit goed voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Chantal.O
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is nog eens een goede vraag. Vervelende is dat de een hier wel heel veel keren last van heeft en een ander weer niet. Zo heb ik het probleem alleen als ik mijn Mediabox een keer reset maar mijn ouders kennen het probleem helemaal niet en kunnen altijd online. Maar mijn overburen hebben ook regelmatig dit probleem (die komen dan bij mij vragen wat er aan de hand is omdat ze weten dat ik hier vaak online ben) :blush:

Misschien heeft het te maken met een koppeling die dan na een bepaalde tijd uit gaat en dat je dan weer opnieuw moet aanmelden. En of het nu bij Ziggo ligt of bij Film1, is ook zo onduidelijk. Zelf denk ik dat het bij Film1 ligt maar zeker ben ik er niet van.

Het is in ieder geval een goede vraag en laten we hopen dat een moderator je hier een beter antwoord op kan geven. Waarschijnlijk willen ze weten wanneer het gebeurd en of je daar data van hebt en tijden. Aan de hand van deze gegevens kunnen ze dan "misschien" kijken wat er aan de hand is. Ook even vermelden of je dan via de app kijkt of via kanaal 105.

Eventueel zou je zelf eens een reset van je Mediabox kunnen doen en dan kijken of het nog voorkomt of niet. Wie weet zit er een bug of hikje in je Mediabox en krijg je het er op die manier wel uit?!

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Chantal.O
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is nog eens een goede vraag. Vervelende is dat de een hier wel heel veel keren last van heeft en een ander weer niet. Zo heb ik het probleem alleen als ik mijn Mediabox een keer reset maar mijn ouders kennen het probleem helemaal niet en kunnen altijd online. Maar mijn overburen hebben ook regelmatig dit probleem (die komen dan bij mij vragen wat er aan de hand is omdat ze weten dat ik hier vaak online ben) :blush:

Misschien heeft het te maken met een koppeling die dan na een bepaalde tijd uit gaat en dat je dan weer opnieuw moet aanmelden. En of het nu bij Ziggo ligt of bij Film1, is ook zo onduidelijk. Zelf denk ik dat het bij Film1 ligt maar zeker ben ik er niet van.

Het is in ieder geval een goede vraag en laten we hopen dat een moderator je hier een beter antwoord op kan geven. Waarschijnlijk willen ze weten wanneer het gebeurd en of je daar data van hebt en tijden. Aan de hand van deze gegevens kunnen ze dan "misschien" kijken wat er aan de hand is. Ook even vermelden of je dan via de app kijkt of via kanaal 105.

Eventueel zou je zelf eens een reset van je Mediabox kunnen doen en dan kijken of het nog voorkomt of niet. Wie weet zit er een bug of hikje in je Mediabox en krijg je het er op die manier wel uit?!
Chantal.O
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
EnergieBoy wrote:
Hoi Chantal.O
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is nog eens een goede vraag. Vervelende is dat de een hier wel heel veel keren last van heeft en een ander weer niet. Zo heb ik het probleem alleen als ik mijn Mediabox een keer reset maar mijn ouders kennen het probleem helemaal niet en kunnen altijd online. Maar mijn overburen hebben ook regelmatig dit probleem (die komen dan bij mij vragen wat er aan de hand is omdat ze weten dat ik hier vaak online ben) :blush:


Misschien heeft het te maken met een koppeling die dan na een bepaalde tijd uit gaat en dat je dan weer opnieuw moet aanmelden. En of het nu bij Ziggo ligt of bij Film1, is ook zo onduidelijk. Zelf denk ik dat het bij Film1 ligt maar zeker ben ik er niet van.

Het is in ieder geval een goede vraag en laten we hopen dat een moderator je hier een beter antwoord op kan geven. Waarschijnlijk willen ze weten wanneer het gebeurd en of je daar data van hebt en tijden. Aan de hand van deze gegevens kunnen ze dan "misschien" kijken wat er aan de hand is. Ook even vermelden of je dan via de app kijkt of via kanaal 105.

Eventueel zou je zelf eens een reset van je Mediabox kunnen doen en dan kijken of het nog voorkomt of niet. Wie weet zit er een bug of hikje in je Mediabox en krijg je het er op die manier wel uit?!



Bedankt voor je uitgebreide antwoord.
Ik denk dat het '' probleem '' niet bij Ziggo ligt, althans, ik kreeg via de klantenservice te horen dat zij hier niet bekend mee zijn en verwezen zij mij naar hier.

Qua tijden en data's durf ik het niet te zeggen, het valt ons gewoon op dat het steeds vaker gebeurd. Ik zal vanaf nu iedere keer de datums en tijden op schrijven.

De tip van het resetten zal ik eens gaan doen. Bedankt.

Uitgelicht topic