Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

317 Reacties

Reputatie 7
Helaas krijgen we steeds meer meldingen wat betreft VL01. In eerste instantie leek het vooral te gaan om The Voice of Holland maar er druppelen steeds meer verschillende voorbeelden door. Het heeft dus waarschijnlijk geen zin om thuis allerlei testen uit te voeren om dit op te lossen. Om concreet te onderzoeken hebben we ook concrete voorbeelden nodig.

Dus als je de VL01 tegenkomt horen we graag van je om welk programma het gaat. Mochten we dan meer persoonlijke info van je nodig zijn, vragen we dat via een privébericht. Alvast bedankt voor jullie moeite.

Heb je ook last van de VL01 dan kun je alleen de content van Videoland bekijken via: https://www.videoland.com Dat is zeker niet ideaal maar slechts een alternatief totdat het is opgelost.

Hoi Sander, ik heb jullie Ziggo Verse collega Folkert ook even geadviseerd samen met Serkan, Anne en jou erbij even de Videoland dingen door te nemen dit omdat er ook in de Klantpanel dingen ook te voren zijn gekomen, zo kan ook Folkert zich uit de voeten maken, dan is ie op de hoogte van wat er gaande is. Omdat Videoland al langer speelt dan dit topic met meerdere issues 😉
Reputatie 4
Badge +4
Ik kijk hele films / docu's op Videoland (als het tenminste opstart) zonder foutmeldingen. Lijkt wel of het alleen bij die RTL series voor komt.
Reputatie 2
Badge +1
Ik kijk bb en gelijk foutmelding maar daarna 3 keer op gestart en door gespoeld hoop ik geen. Problemen
Reputatie 2
Badge +1
Kan iemand me helpen ik kan niks meer vaker eruit gegooid foutmelding steeds vaker en ook steeds vaker de uit gegooid waardeloos dat meen ik echt
Reputatie 2
Badge +1
Waardeloos kan niet meer in komen altijd de foutmelding maak niet uit waar ik naar kijk

Gr Maarten dit niet worden opgelost .help me alsjeblieft
Ik krijg ook steeds de melding VL01 op mijn mediabox, woi bij videoland temptation island kijken.. meerdere keren mijn media box aan en uit gezet! Zonder resultaat helaas! Erg balen. Op mijn smartphone doet videoland het wel!
Hallo, hier ook meteen fout vl01 bij alle rtl series, gaarne een oplossing aandragen
Reputatie 2
Badge
Ja belachelijk de laatste aflevering salamander en tv kantine ook al vl01 melding
Het rare is tijdens testperiode geen last week erna foutmelding
Hier ook foutcode VL01 bij programma’s zoals Temptation Island en Zon Zuipen Ziekenhuis. Echt irritant! Wat moet ik hier mee?
Hier ook om de haverklap problemen met videoland. Sowieso loopt hij na 2 afleveringen van een willekeurige serie altijd vast en is er geen beweging meer in te krijgen. Hij moet dan geforceerd naar een andere zender gezet worden. En de horizon moet helemaal herstarten wil ik weer videoland kijken. Vanochtend halverwege moordvrouw seizoen 7 aflevering 2 kreeg ik ook de VL01 melding en zat de boel ook weer vast. Via telefoon of tablet in combinatie met chromecast nooit problemen . Ook via een app op een samsung blu-ray speler nooit problemen.
Ik wordt ook gek van de foutmeldingen. Tevens crasht hij steeds en laad niet. Heb het met gtst, moordvrouw, the voice en vele andere series en films. Wat gaan we hier aan doen Ziggo?
Reputatie 2
Badge
Ook The good doctor en nieuwe salamander
Foutmelding
Reputatie 7
Even de bovenstaande berichten samengevat om het overzicht te bewaren.

De afgelopen dagen krijgen we steeds meer VL01 meldingen. VL-01 is een erg algemene foutmelding en we doen ons best om de oorzaak vast te stellen. In eerdere reacties van Sander en mijzelf vragen we om concrete voorbeelden zodat we de VL-foutmeldingen kunnen onderzoeken. Krijg je een foutmelding, noteer hem dan hieronder!

Bijvoorbeeld: GTST aflevering 5732 geeft bij 22m08s een foutmelding, of The Bold and The Beautiful aflevering 7717 geeft direct een foutmelding.

In veel gevallen kun je aflevering wel kijken via Videoland website of smartphone app. Op deze pagina van Videoland vind je alle mogelijkheden om te kijken. Dit is natuurlijk niet ideaal, maar de beste tijdelijke oplossing.

@Maartenzeevat
Temptation Island seizoen 3 aflevering 2 krijg ik hier geen foutmelding. Je krijgt extreem veel foutmeldingen, ik pak dit verder privé met je op.

@Karlijn
Leuk dat je nieuw op de Ziggo Community bent, welkom!
  • Voice of Holland de een na laastste aflevering. Ik ben niet zo thuis in deze aflevering. Welke bedoel je?
  • Temptation Island s03afl01 geeft bij 22 seconden een VL-01 foutmelding en heb ik door gezet.
  • De Kennis Quiz kan ik niet terugvinden in het aanbod van Videoland. Kun je mij uitleggen hoe je dit start?

@Sparco
Tof dat je de Community hebt gevonden. Jij natuurlijk ook welkom. Wat je omschrijft dat elke aflevering van GTST een foutmelding geeft kan ik niet reproduceren. Kun je de afleveringen van GTST noteren waarmee je problemen ervaart? (zoals het voorbeeld hierboven.

@NP1978
Goed dat jij je ook hebt aangesloten bij de Community! Top dat je hier je bevindingen noteert.
  • Temptation Island s03afl01, deze heeft @Karlijn had deze ook gevonden!
  • Bold and the Beautiful afl. 7717 is eerder gemeld door @Agnes

@Daenerys
  • Bold and the Beautiful afl. 7716 was nog niet bekend. Dank je! Deze heb ik doorgezet.

@MelanieRenkum
Welkom bij de Community! Temptation Island s03afl01 is bekend, heb je nog meer afleveringen die een foutmelding geven?

@Wouter93
Jij natuurlijk ook welkom!
  • Moordvrouw geeft hier geen problemen. Welke afleveringen werken niet bij jou?

@pukske
  • Salamander seizoen 2 aflevering 3 en 4 heb ik doorgezet.
  • The Good Doctor , alle afleveringen starten. Wanneer krijg jij de VL-01 foutmelding?
Reputatie 7
Ik heb een update! Op dit moment zijn we samen met Videoland een onderzoek gestart. We zijn nog steeds op zoek naar voorbeelden, daarvoor is jullie input erg belangrijk. Krijg jij nog een VL-01 foutmelding, laat het hieronder weten.

Bijvoorbeeld: GTST aflevering 5732 geeft bij 22m08s een foutmelding, of The Bold and The Beautiful aflevering 7717 geeft direct een foutmelding.
Reputatie 2
Badge

@pukske
  • Salamander seizoen 2 aflevering 3 en 4 heb ik doorgezet.
  • The Good Doctor , alle afleveringen starten. Wanneer krijg jij de VL-01 foutmelding?
gelijk bij aanklikken
Reputatie 2
Badge +1
ik kan niet kijken naar videoland op ziggo gelijk foutmelding de salamander

dus altijd we ik word altijd eruit gegooid help me steeds vaker last van maar niet uit welke aflevering ik kijk of halverwege de foutmelding of gelijk

dus moeilijk aan te geven

word dit zo z s m op gelost
Ik krijg ook telkens VL01 foutmeldingen
Heeeeel erg vervelend.

Bij: Lelijke eendjes, GTST en temptation island
De app op mijn iPad werkt wel. Maar niet op de horizon box.

Herstarten van de box helpt niet en ook niet opnieuw inloggen. Ik hoop dat er snel een oplossing voor wordt gevonden want ik wordt gek
GTST aflevering 5736
Lelijke eendjes seizoen 3 aflevering 2 en 3
Temptation Island seizoen 3 aflevering 1 en 2
Zojuist code VL01 bij gtst 5734 01:30
Bij ons hetzelfde probleem.
GTST al avond aan avond
Box niet aangesloten via thuisnetwerk.
Baal ervan
Reputatie 2
Badge +2
Hallo ook ik heb vandaag 30-01 een melding code VL 01 tijdens het kijken naar The Bold and The Beautiful aflevering 7722.
Zaterdag deze melding tijdens Moordvrouw na opnieuw een aantal minuten.

Mvg.
Albert " apiehapy"
Bij het opstarten van een serie, Salamander s2 deel 3 en Good docter deel 1 wordt error vl01 getoont.
Na uit en aanzetten kom ik niet verder dan het logo Videoland by rtl.
Reputatie 7
Sinds mijn laatste bericht weer heel veel nieuwe mensen op de Community. Welkom iedereen. Vanwege de vele reacties weer even een samenvatting en vraag richting jullie.

Ziggo en Videoland werken samen in een onderzoek om de VL-01 foutmelding op te lossen. De input die jullie geven is erg belangrijk en draagt mee in dit onderzoek. Blijf daarom je foutmeldingen hieronder noteren. Dit ga ik dan testen en doorzetten.

Krijg je de foutmelding tijdens het afspelen kun je in veel gevallen de aflevering opnieuw starten en de voorbij het foutmeldingsmoment spoelen. Op die manier kun je de aflevering alsnog afkijken.

@Ramouk
Bedankt voor je input! Ik heb niet alles kunnen reproduceren.
  • GTST afl. 5736 start bij hier wel. Krijg je na een bepaalde tijd een foutmelding?
  • Lelijke Eendjes seizoen 3 afl. 2 loopt vast bij 07min 08sec en heb ik doorgezet.
  • Lelijke Eendjes seizoen 3 afl. 2 start hier
  • Temptation Island s03e01 is bekend.
  • Temptation Island s03e02 start hier. Wanneer krijg jij de foutmelding?

@Wouter93
  • GTST afl. 5734 geeft bij mij geen foutmelding bij 1m30s. Kun je deze nog eens testen?

@apiehapy
  • Bold and the Beautiful geeft om 02m04s de VL-01 foutmelding en heb ik doorgezet.
  • Krijg je nu nog een foutmelding bij Moordvrouw, zo ja bij welke aflevering en tijdstip?

@Aad51
  • Salamander S02 afl. 03 en 04 zijn bekend.
  • Good Docter S01 afl. 01 is nieuw en heb ik doorgezet.
Gisteravond bij helemaal het einde aflevering 5 om de 5 minuten FL01 error ook na aan en uit zetten van de media box het zelfde probleem hield aan, nu net 13.30 30-01-2018 bij moordvrouwen zelfde melding en om de paar minuten valt de uitzending weg op het zelfde moment doorspoelen werkt even maar ook dan valt hij weer op de error na paar minuten
Wederom weer VL01 melding op videoland zoon beetje bij alles wat we kijken, moordvrouw, GTST, lelijke eendjes, weet ik veel, temptation island

Gtst afl 5734 tijd?
Gtst afl 5735 tijd 22:23min
Gtst afl 5736 tijd 22:09min
Gtst afl 5737 tijd 21:52min
Moordvrouw seiz 7 afl 1 tijd 41:29min

Ik hoop dat hier zo snel mogelijk wat aan gedaan kan worden. Betaal elke maand geld voor videoland abonnement en als het niet functioneerd heb ik en iedereen die dit zelfde probleem hebben er niks aan..

Reageer