Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

317 Reacties

Zojuist de foutmelding weer gehad bij de RTL serie CMC. Een aflevering Blacklist gekeken daarna liep de app weer vast. Horizon box moeten herstarten.
Reputatie 7
@Maartenzeevat Ziggo is druk bezig met een oplossing en dat duurd even. Geef ze even de tijd, dan komt het uit eindelijk goed en kunnen meer mensen met problemen blij zijn met de oplossing.

Tot heden is beste de Media Box XL even uit te zetten via de achterkant, half uurtje en dan online laten komen. Dan moet het weer werken.

Heb even geduld en post alleen noodzakelijke berichten, want elke dag zelfde probleem omschrijven is niet nodig, en het is bekend bij Ziggo en bij @Folkert Ziggo

@Paulgozeling

Je hebt goede oplossing gedaan, even herstart van de media box dan opnieuw proberen.
Er wordt hard gewerkt aan een oplossing 😉
Reputatie 7
Hi @pietrucci,

Frustratie delen mag zeker. Zolang we elkaar hier maar niet mee aanvallen. Omdat ik geen vergelijkbare voorbeelden kon vinden op de Community, en ook het probleem niet kon reproduceren, heb ik het ook als 'uniek' gemarkeerd. Voor ons is een probleem altijd uniek totdat meerdere personen aangeven dat ze hetzelfde probleem ervaren. Nu jij hetzelfde ervaart klopt dat natuurlijk niet meer. Voorbeelden zijn altijd welkom. Helaas is op dit moment het herstarten van de Mediabox XL de enige oplossing als de Videoland app vastloopt.

Kun je voor mij precies omschrijven wat je doet (stappen, knoppen die je drukt, wat je ziet (je kan foto's gebruiken). Hoe je de vastloper met Videoland app oplost. Kun je nog wel zappen, werkt de terug toets/tv knop etc. Het is voor ons ook handig om te weten hoe je thuis alles hebt aangesloten (vanaf AOP, kabels, splittes, mediaboxen, modems etc) en wat het signaal is van de Mediabox. Kortom ik wil alles van je weten 😊

Dan kunnen we werken aan een oplossing.
Helaas nog steeds foutmeldingen op Videoland. Dit keer als sinds zondag problemen. Bij het starten van diverse programma’s op de horizonbox in de slaapkamer krijg ik VL04. Al diverse keren stroomloos gemaakt. Van 2 minuten tot aan een hele nacht stroomloos. De box in de woonkamer werkt beterder
Reputatie 2
Badge +1
ik kan niet in de app komen hebben jullie die uitgeschakeld

ik kan ook niks meer afspelen help me wanneer komt de update duurt wel lang he
Reputatie 7
De videoland app doet het gewoon, misschien verkeerde inlog
Reputatie 2
Badge +1

hoi Dave bij mij doet het niet altijd word ik eruit gegooid. Dus bij jou is het op gelost
Reputatie 7

hoi Dave bij mij doet het niet altijd word ik eruit gegooid. Dus bij jou is het op gelost

Hier hetzelfde probleem, als ik eruit wordt gegooid dan wacht ik even half uurtje en probeer ik het weer. Het vergt veel geduld en tijd, maar de oplossing komt er zekers.

Het zijn kleine bugs die ook in de test periode tevoorschijn kwam, daar is Ziggo druk mee bezig.

Komt goed ?
Reputatie 2
Badge +1
Hi @pietrucci,

Frustratie delen mag zeker. Zolang we elkaar hier maar niet mee aanvallen. Omdat ik geen vergelijkbare voorbeelden kon vinden op de Community, en ook het probleem niet kon reproduceren, heb ik het ook als 'uniek' gemarkeerd. Voor ons is een probleem altijd uniek totdat meerdere personen aangeven dat ze hetzelfde probleem ervaren. Nu jij hetzelfde ervaart klopt dat natuurlijk niet meer. Voorbeelden zijn altijd welkom. Helaas is op dit moment het herstarten van de Mediabox XL de enige oplossing als de Videoland app vastloopt.

Kun je voor mij precies omschrijven wat je doet (stappen, knoppen die je drukt, wat je ziet (je kan foto's gebruiken). Hoe je de vastloper met Videoland app oplost. Kun je nog wel zappen, werkt de terug toets/tv knop etc. Het is voor ons ook handig om te weten hoe je thuis alles hebt aangesloten (vanaf AOP, kabels, splittes, mediaboxen, modems etc) en wat het signaal is van de Mediabox. Kortom ik wil alles van je weten 😊

Dan kunnen we werken aan een oplossing.

ik weet niet wat ik eraan nog kunnen doen ik heb alles algedaan mijn OAP is vernieuwt en kabels is vernieuws dus Alles is vernieuwt

dus meer kan ik niet meer doen
Reputatie 2
Badge +1
Waneeer komt de update ik word gek ervan
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb de live knop gebruikt maar dat hept niet.
Reputatie 7
Het enige wat we kunnen doen is afwachten en opnieuw proberen met inloggen en kijken.

De problemen zijn bekend bij Ziggo en ze zijn druk bezig met de oplossing, het is dan niet mogelijk ala minuut een update uit te brengen, die moet stabiel en goed geschreven worden voordat de uitrol ervan kan gebeuren.

Enige wat we kunnen zeggen is, Heb geduld en gewoon af en toe opnieuw proberen en laat even een half uurtje er tussen als het niet werkt.
Reputatie 2
Badge +1
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel af
Reputatie 7
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel afHoe bedoel je? Wil je helemaal van je Community profiel af of van deze topic? Waarom wil je dan geen profiel meer op de Community? ( als ik zo brutaal mag vragen natuurlijk 🙂 ) - Wel jammer dat je eraf wil!
Reputatie 7
Badge +35
Zit de box in een thuisnetwerk?
Zo ja, dan wordt dit, op dit moment afgeraden vanwege een bug in de software, er wordt aan gewerkt.
Haal de box uit het thuisnetwerk en vaak zijn de problemen met apps en Netflix en Videoland verdwenen.
Reputatie 7
Begrijpelijk dat iedereen wilt dat Videoland werkt, maar helaas het is een probleem die bij de meeste speelt.

Ik heb afgelopen maandag een nieuwe Media Box XL gekregen en ook daar werkt Videoland niet goed. Enige wat EduardMR en EnergieBoy en Folkert al zeg, probeer het op te lossen door de aanwijzingen, en schrijf je klachten op dan in 1 keer op het forum, je profiel verwijderen lost niks op.

Blijf lekker bij de community ?
Reputatie 7
Mijn Box staat in Gateway Modus

Reputatie 2
Badge +1
Ik wil dit profiel wijderen . Ik wacht wel afHoe bedoel je? Wil je helemaal van je Community profiel af of van deze topic? Waarom wil je dan geen profiel meer op de Community? ( als ik zo brutaal mag vragen natuurlijk 🙂 ) - Wel jammer dat je eraf wil!

Gewoon ik wacht wel af

Ik heb ook gehoord van ziggo dat in april de update komt
Reputatie 7
Beste Ziggo Moderators en Leden,

Ik maak dit topic aan, omdat Videoland wel bereikbaar is maar slecht inlaad, veel error en code's geeft van series die niet te bekijken zijn. Bijvoorbeeld Geer en Goor, Westenwind en misschien nog meer.

Nu komt het feit, Ziggo stuurt monteurs vanuit de Helpdesk om te kijken of dit aan de klant media box ligt en of ze hier iets aan kunnen doen.

Mijn ervaring omdat een vriendin van ons via mij een Videoland account heeft en series niet kan kijken, en ik ook niet, ze een monteur gepland heeft terwijl het Videoland al enige tijd een bekend probleem is, misschien even feedback voor de Helpdesk dat het in onderzoek is en er geen kosten voor de klant in rekening worden gebracht.

Graag wilde ik dit even onder de aandacht brengen en mensen met Videoland problemen, zet ze hier onder dit bericht.

( Ik heb reeds weer nieuwe Chromecast aangeschaft zodat ik toch weer kan streamen )

Reeds Videoland ook mail gestuurd en je mag overal inloggen op elke Extra Media Box XL dat is voor Videoland geen punt.
Reputatie 7

Gewoon ik wacht wel af

Ik heb ook gehoord van ziggo dat in april de update komt

Dat is goed te horen en wachten we het af ?
Reputatie 7
Badge +35
Misschien heeft @Folkert Ziggo nog een update?
Reputatie 7
Even kleine aanvulling:

Getest op de Media Box XL (Horizon) en niet met de Technicolor die staat er los van.
Reputatie 7
@Be rt tot op heden is er geen update, de huidige dingen gelden zoals box even uitzetten, en weer opnieuw proberen.

Ik weet dat ze hard bezig zijn met een oplossing, meer is er niet even
Reputatie 7
Kees & Co
Baanjter Seizoen 1 tot 5

Van Speijk
Zonnetje in Huis
Blauw Blauw
Dok 12

Deze gaven allemaal VL01 en VL04

Ik ben met meerdere bezig maar wordt er meer uitgegooit dan dat het opstart en dat kost veel tijd en veel
Ships momentjes. Daarom test ik gewoon per dag een paar series en films en schrijf ik ze op.
Ik met films VL01 jack Ryan, hitmans bodyguard , security, erg irritant , of je hoort alleen geluid maar ziet de film niet met d melding laden, even geduld.... Maar die raakt nu wel op

Reageer