Beantwoord

Videoland foutmeldingen

Toon eerste bericht

317 Reacties

The Blacklist geeft ook foutmelding VL01.
Helaas moordvrouw seizoen 7 aflevering 4 opnieuw de melding vl01. Wanneer wordt het nu eens definitief opgelost. We betalen er allemaal flink voor
Vifeoland werkt bij mij ook waardeloos ik krijg geen foutmelding maar wordt er gewoon uitgegooid. Er is dan ook niet meer in te komen, ja na zes keer dat rotding opnieuw opstarten en we weten allemaal hoe achterlijk lang dat duurt.
Echt nog niet opgelost... helemaal het einde, nieuwe tijden, temptation island.. ga zo maar door allemaal de foutmelding vl01
Reputatie 2
Badge +1
nee hij doet het niet

de jaren 6 geef een foutmelding

en serie word ik eruit gegooid na 3 aflevering en soms als het mee zit dan kan ik tot aflevering 5 kijken dat is heel soms

wanneer word het op gelost. wand ik kijk nu 2 weken naar mijn videoland op mijn smart tv

en ik wil bij jullie kijken daar is mijn boxen opaan geloten ziggo
Reputatie 2
Badge +1
het moet op gelost worden

ik kijk naar de jaren 60 en meteen een fout melding VL-01

waneer word het op gelost niks doet het meer als ik zo lees en bekijk over fout meldig en de sieri word ik uit gegooid elke

gr maarten
Reputatie 7
Vifeoland werkt bij mij ook waardeloos ik krijg geen foutmelding maar wordt er gewoon uitgegooid. Er is dan ook niet meer in te komen, ja na zes keer dat rotding opnieuw opstarten en we weten allemaal hoe achterlijk lang dat duurt.
Beste is om je Media Box XL even half uurtje uitzetten van de stroom afhalen en tot rust laten komen. Daarna zet je de box weer aan en laat hem online komen, dit kan 15 minuten duren.
Nadat de Media Box XL weer online is druk je op Menu dan pijltje naar links en klik Media aan en druk op OK, dan ga je weer 1 naar Links Apps, vervolgens druk OK en dan benader je Videoland en laad hem in. Bij het afsluiten van Videoland heel belangrijk dat je terug klikt tot de melding weet je zeker dat je videoland wilt afsluiten en klik ja.

Nu kan je kanaal 151 inladen zonder probleem. Dit is een handeling geld ook voor Netflix als de Media Box uitgezet is van de stroom af.
Ok dus als ik een film wil kijken moet ik eerst een half uur wachten..... heb je enig idee hoe belachelijk dit klinkt!
Videoland: Blacklist via mediabox geeft ook error VL01. Het is al weer even stil aan de overkant.
@Ziggo: Zijn jullie nog in control?
Reputatie 2
Badge +1
ik zat gisteren moord vrouw aan het kijken en gelijk een fout melding VL-01

*** Moderator edit ***
Deel van de inhoud van dit bericht samengevat in nieuw topic om overzicht op Community te bewaren.
Reputatie 7
Ok dus als ik een film wil kijken moet ik eerst een half uur wachten..... heb je enig idee hoe belachelijk dit klinkt!
Wel blijven lezen, als je er weer uitgegooit wordt, zet hem dan gewoon eventjes uit. Daarna kan je als alles goed gaat gewoon weer normaal Videoland kijken. is maar 1 malig even te doen, en niet na elke serie/film.
Hier het zelfde probleem met moordvrouw en ook love island.
Erg vervelend soms helpt het om iets voorruit te spoelen maar vaak komt het direct weer, en vaak op precies hetzelfde moment.
het lijkt er op dat nieuwe afleveringen, al direct de melding krijgen.
Kunnen de afleveringen niet preventief gewijzigd worden.
Reputatie 2
Badge +1
@All

Sinds mijn laatste update hebben we nog eens ruim 650 afleveringen gewijzigd! Het gaat om verschillende films en series. De lijst is erg lang en daarom is het lastig om voor jullie een naslagwerk bij te houden. Voor veel van afleveringen die jullie hebben doorgegeven, is de VL-01 foutmelding verholpen.

We zijn nog steeds bezig. Krijg je een foutmelding? Laat hieronder weten bij welke serie en afleveringsnummer je de foutmelding krijgt, dan zorgen we dat dit snel wordt opgelost.

bb doet het niet meer

eerst kon ik kijken zonder foutmelding

en nu krijg ik niet gelijk maar wel snel een foutmelding

Reputatie 2
Badge +2
Moordvrouw na 00.14 VL.01!!!
The Bold and the Beautiful na 01.57 VL.01!!!
Dus zeg het maar echt vervelend.
Reputatie 2
Badge +1
@All

Sinds mijn laatste update hebben we nog eens ruim 650 afleveringen gewijzigd! Het gaat om verschillende films en series. De lijst is erg lang en daarom is het lastig om voor jullie een naslagwerk bij te houden. Voor veel van afleveringen die jullie hebben doorgegeven, is de VL-01 foutmelding verholpen.

We zijn nog steeds bezig. Krijg je een foutmelding? Laat hieronder weten bij welke serie en afleveringsnummer je de foutmelding krijgt, dan zorgen we dat dit snel wordt opgelost.

gelijk een fout melding bij salemander seizoen alles

hoe kan dat toch

ik ga weer op mijn samrt tv kijken

zie fot
Ik krijg deze melding inderdaad ook bij the blacklist en bij de films:
- Charlie Mortdecai
- How to write love

Met de klantenservice gebeld en ik krijg nu een nieuwe kabel en splitter toegestuurd ?!?!

Reageer