Videoland app nu beschikbaar op de Horizon Mediabox!

• 1 december 2016
  • 73 Reacties
  • 17673x Bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

73 Reacties

Reputatie 4
Badge
Super fijn dat Videoland nu op de mediabox zit. Maar hoe zit het met een extra mediabox, hoe kan ik daar Videoland op krijgen?
Videoland is nog niet beschikbaar op de extra horizon decoder.
Reputatie 7
Super fijn dat Videoland nu op de mediabox zit. Maar hoe zit het met een extra mediabox, hoe kan ik daar Videoland op krijgen?

Videoland is nog niet verkrijgbaar op de Extra Horizon media Box zoals onder het logo staat van de gewone Horizon Media Box op Kanaal 151

Even geduld en via Smart TV of media player of chromecast
Reputatie 7
Content is niet wat ik had verwacht, lijkt veel op wat je kunt zien via de on demand keuze van de mediabox! Regelmatig loopt de boel vast, slecht slecht!
Heb nu een proef abonnement via ziggo en ga hem opzeggen. Wie weet hoe?? Ik kan het bij ziggo site niet terug vinden!!

Login op Mijn Ziggo ga naar je Produkten, dan naar optie Televisie en scroll naar beneden daar zie je de optie > Extra Pakketten > Videoland Myprime TV Royaal <

Met aanpassen kan je hem opzeggen.

Dan kan je beter even contact opnemen met Ziggo bellen telefoon met 1200 is Gratis en even uitleggen dat je wilt opzeggen. dan moet het zekers goed komen.

Helaas werkt het niet, kan niet wijzigen
Reputatie 7
LISAW1988
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Wie volgt de serie Witse.
Ik wel als ik die aan het kijken ben via de horizonbox videoland dan krijg ik steeds vage beeld met blokjes. Hebben jullie daar ook last van. Want als ik iets anders kijk dan heb ik nergens last van.
Wie weet hier een oplossing voor om het probleem opgelost te krijgen.

Gr Lisa

Ja wij hebben hier ook last van, we kijken altijd op zaterdag Baantjer via RTL Crime maar nu via Videoland, omdat er geen reklame tussen zit, alleen naar mate de aflevering vorderd heel veel blokken, hikups en vaststaan beeld. Probleem is bekend, nu ook bij jou via de serie Witse.

Ik neem aan dat @Anne mee kijkt en dit doorzet aan de Technische Jongens van Ziggo
Reputatie 7
Badge +24
Even off topic voor diegene die op kanaal 151 kijken, zappen en als de box blijft hangen, . De volgende oplossing gevonden. Druk op terug toets en meteen daarna op de channel toets drukken. Succes. Gr Rob
Reputatie 7
Even off topic voor diegene die op kanaal 151 kijken, zappen en als de box blijft hangen, . De volgende oplossing gevonden. Druk op terug toets en meteen daarna op de channel toets drukken. Succes. Gr Rob

Thnx Kerel 😛
Reputatie 7
Badge +24

Thnx Kerel :P

No tnx!
Reputatie 7

No tnx!

Ik had al de Channel Down uitgevonden dan wil het ook of Videoland afsluiten als ie op de gebruikers staat dan op terug > Videoland Afsluiten Ja / Nee en dan kanaal omlaag wil ook werken, omhoog niet dan vliegt ie weer terug op kanaal 151 met opstart
Reputatie 7
Badge +24

No tnx!

Ik had al de Channel Down uitgevonden dan wil het ook of Videoland afsluiten als ie op de gebruikers staat dan op terug > Videoland Afsluiten Ja / Nee en dan kanaal omlaag wil ook werken, omhoog niet dan vliegt ie weer terug op kanaal 151 met opstart

Nieuwe job voor ons: uitvinders?:P:P
Reputatie 7

No tnx!

Nieuwe job uitvinders?:P:P

Inboedel van Ziggo stoffig en niet afgestoft maar kan nog ronde mee 😛 😛 😛
Reputatie 7
LISAW1988
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Wie volgt de serie Witse.
Ik wel als ik die aan het kijken ben via de horizonbox videoland dan krijg ik steeds vage beeld met blokjes. Hebben jullie daar ook last van. Want als ik iets anders kijk dan heb ik nergens last van.
Wie weet hier een oplossing voor om het probleem opgelost te krijgen.

Gr Lisa

Hoi Lisa,

Ik onderzoek dit graag verder voor je! Kun je mij een PM sturen met je postcode en huisnummer? Alvast bedankt.

*** Moderator Edit ***
Onlangs is het beleid over het versturen van privéberichten aan moderators veranderd.
Dit lichten we in dit topic graag verder toe.
Maar deze app en de toekomstige app werkt dus niet op de extra mediabox? Ik zit nu nog bij kpn, kom wel bij ziggo vandaan en daar werkt dit op alle decoders. Vandaar mijn vraag.
Reputatie 7
Maar deze app en de toekomstige app werkt dus niet op de extra mediabox? Ik zit nu nog bij kpn, kom wel bij ziggo vandaan en daar werkt dit op alle decoders. Vandaar mijn vraag.

Nog niet op de extra Horizon Box, dit zal in de toekomst vast gaan gebeuren, maar nu alleen nog op de Horizon Mediabox.
Ik moet minimaal iedere dag weer een koppelcode op de computer invoeren om via Horizon te kijken. Zwaar irritant. Meer mensen hier last van?
Reputatie 7
Ik moet minimaal iedere dag weer een koppelcode op de computer invoeren om via Horizon te kijken. Zwaar irritant. Meer mensen hier last van?

Als het goed is hoeft dat niet, via je account inlog heb je geen koppel code nodig. Ik ga het morgen eens proberen op me laptop dan kom ik erop terug.
Reputatie 7

Heb net op me laptop gekeken en me boven PC en niks aan de hand gewoon inloggen via account en het werkt met kijken.

Heb net op me laptop gekeken en me boven PC en niks aan de hand gewoon inloggen via account en het werkt met kijken.

Via koppelcode of account inloggen gaf hetzelfde probleem. De Samsung Horizon staat na koppelen ook gewoon onder gekoppelde apparaten bij de instellingen. Bij het uitloggen op de tv is (was?) die koppeling weer weg. Heb het nu weer geprobeerd en het lijkt nu goed te gaan. Als het weer fout gaat neem ik wel even contact op met Ziggo/Videoland.

Cheers.
Reputatie 7

Via koppelcode of account inloggen gaf hetzelfde probleem. De Samsung Horizon staat na koppelen ook gewoon onder gekoppelde apparaten bij de instellingen. Bij het uitloggen op de tv is (was?) die koppeling weer weg. Heb het nu weer geprobeerd en het lijkt nu goed te gaan. Als het weer fout gaat neem ik wel even contact op met Ziggo/Videoland.

Cheers.

Je hoeft op de Horizon Mediabox niet uit te loggen, je kan gewoon op alle apparaten inloggen dan moet het goed komen zoals je al zei.
Hoop dat het goed blijft gaan en proost jij ook
wij hebben sinds gisteren videoland, maar als we een video openen duurt het heel lang met laden en uiteindelijk opent hij niet. we hebben 15min gewacht en uiteindelijk hem maar uitgezet wie heeft hier ook problemen mee.
Reputatie 7
Badge +24
wij hebben sinds gisteren videoland, maar als we een video openen duurt het heel lang met laden en uiteindelijk opent hij niet. we hebben 15min gewacht en uiteindelijk hem maar uitgezet wie heeft hier ook problemen mee.

Is dit zowel het app menu of ook via kanaal 151? Zet anders eerst de box even uit via knopje achterzijde van de box.
Wij hebben hetzelfde probleem. Blijft maar laden. Komt waarschijnlijk omdat we een 'oudere' tv hebben? Jammer maand gratis Videoland langs de neus. Tja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken natuurlijk. Alleen is dit meer een dode mus.
ik heb alleen maar problemen met videoland. Niet alleen bij Witse. Heb meer series getest en ook daar steeds vastlopen en vaag beeld blokjes in beeld word er gek van. Van alles al geprobeerd. Wie weet er een oplossing hiervoor, want gooi nog is me hirizon box het raam uit.
Zowel als op kanaal 151 last als via de app.
En hij stuurt me rechtstreek door na de app versie ook bij netflix dit laatste probleem.

Gr Lisa
Reputatie 7

Wij hebben hetzelfde probleem. Blijft maar laden. Komt waarschijnlijk omdat we een 'oudere' tv hebben? Jammer maand gratis Videoland langs de neus. Tja een gegeven paard moet je niet in de bek kijken natuurlijk. Alleen is dit meer een dode mus.

Hoi danny.peggy en Debster,

Als je bij de Horizon Mediabox Videoland app alleen een laad icoontje te zien krijgt na het kiezen voor 'Afspelen' dan is je Videoland account waarschijnlijk nog niet volledig geactiveerd. Kun je dit eens testen door bijvoorbeeld in te loggen op een PC en te controleren of je daar wel iets kunt afspelen. Als je nog vragen hebt, stuur mij gerust een PM.
Beste Anne,

Als ik inlog op Videoland via de pc dan kan ik alleen maar betaald abonnementen kiezen.
Reputatie 7
Beste Anne,

Als ik inlog op Videoland via de pc dan kan ik alleen maar betaald abonnementen kiezen.

Dan is je account nog niet goed geactiveerd. Kun je mij een PM sturen met je postcode en huisnummer?