Videoland app nu beschikbaar op de Horizon Mediabox!

• 1 december 2016
  • 73 Reacties
  • 17636x Bekeken

Reputatie 6
Badge
Heb je naast de Horizon Mediabox ook een Videoland abonnement? Dan hebben we goed nieuws! Vanaf vandaag kun je deze online videodienst gemakkelijk via de Horizon Mediabox bekijken op je televisie, via het app menu of op kanaal 151. Is de app nog niet zichtbaar? Herstart je box dan even.

Videoland
Videoland kijk je on demand waar en wanneer je wil. Voor een vast bedrag geniet je van een groot en gevarieerd aanbod uit binnen-en buitenland. Met de Videoland app op de Horizon Mediabox wordt kijken nog gemakkelijker.

Testers bedankt!
De Videoland app is getest door leden van onze Community. We willen alle testers nogmaals bedanken voor hun waardevolle feedback!

Heb jij het Videoland abonnement al? En wat is jouw favoriete Videoland serie of film?

Praat hieronder mee!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

73 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
En dan de netflix app dan helemaal te vrede!🆒
Reputatie 2
Badge +2
Ben heel blij dat ik weer Videoland op mijn Televisie kan kijken.
Netflix staat ook bij mij op mijn verlanglijstje.
Reputatie 5
In het voormalig Ziggo gebied zijn er heel veel klanten met eigen interactieve ontvangers anders dan de Horizon mediabox. Komt op deze interactieve ontvangers (Humax mediabox of CI Plus 1.3 module) nog Apps beschikbaar zoals die van Videoland of Netflix?
Reputatie 7
In het voormalig Ziggo gebied zijn er heel veel klanten met eigen interactieve ontvangers anders dan de Horizon mediabox. Komt op deze ontvangers (Humax of CI Plus 1.3) nog Apps beschikbaar zoals die van Videoland of Netflix?

Hoi Rick,

Op dit moment zijn hier nog geen plannen voor. Maar ik zet jouw wens hiervoor in elk geval door naar de juiste afdeling.
Reputatie 4
Badge
Mijn gavoriete series bij Videoland zijn o.a. Flikken Maastricht en Nieuwe Buren.
Kun je met de videoland app met de horizon box ook erotiek kijken?
Dat kan niet met een tablet android en ipad en ook niet met de appleTV.
Reputatie 7
Mijn gavoriete series bij Videoland zijn o.a. Flikken Maastricht en Nieuwe Buren.

Goede tips 😉 Ik vind zelf Divorce ook nog wel grappig.

Kun je met de videoland app met de horizon box ook erotiek kijken?
Dat kan niet met een tablet android en ipad en ook niet met de appleTV.

Ik heb het even uitgezocht en dit is mogelijk. Je moet dit eerst wel in je profiel aanvinken. Je profiel kun je aanpassen op Videoland.com Onderin kun je dan kiezen voor 'Wijzig profiel' en erotieke content aanvinken.
Reputatie 4
Badge +3
Heeeeee....de VL-app kruipt voor :8

Netflix werd al eerder getest :)

Ik heb naar de content van Videoland gekeken (wat net als bij Netflix niet op hun site zelf te vinden is maar via een extern aangemaakte database) en het viel me op , buiten de RTL-z**i ,dat veel series en films ook al gewoon in MyPrime terug te vinden zijn :$

Echt wel kwalijk trouwens van zulke streamingdiensten, dat je niet eerst kunt zien wat ze aanbieden (als nog-niet-abonnee zijnde dan).
Reputatie 7
Badge +26

Ik heb naar de content van Videoland gekeken (wat net als bij Netflix niet op hun site zelf te vinden is maar via een extern aangemaakte database) en het viel me op , buiten de RTL-z**i ,dat veel series en films ook al gewoon in MyPrime terug te vinden zijn :$

Echt wel kwalijk trouwens van zulke streamingdiensten, dat je niet eerst kunt zien wat ze aanbieden (als nog-niet-abonnee zijnde dan).

Dat de vl app eerder is is komt vermoedelijk dat je vl al eerder via ziggo kon bestellen.????
Reputatie 7
Badge +26
Graag gedaan voor het testen en was leuk, na 1 dag even Videoland Loos te zijn nu dan vandaag de lancering, ik heb meteen een serie opgezet en ja leuk te zien Baantjer Seizoen 4 waar we gebleven zijn, en met me account moet het zekers goed komen.

@Anne ik heb jou een PB gestuurd weet niet of ik het in dit topic me ondervonden kijkactie kan neerzetten.

Algemeen ben ik blij dat Videoland op de Horizon Media Box te verkrijgen is, alleen paar grote min punten ontdekt.
Reputatie 7
Badge +26

Als Abonnee kan je wel zien wat ze bieden heb voor Netflix een account op me vriendin's naam en Videoland op mijn naam, wel makkelijk omdat Ziggo deze aanbieding hebt, ja Videoland het betaal gedeelte staat niet in de app ook niet bij Ziggo, dit moet je via de login van je account doen, je mist weinig als je de testvoucher hebt gebruikt, het blijft hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +26
In het voormalig Ziggo gebied zijn er heel veel klanten met eigen interactieve ontvangers anders dan de Horizon mediabox. Komt op deze ontvangers (Humax of CI Plus 1.3) nog Apps beschikbaar zoals die van Videoland of Netflix?

Hoi Rick,

Op dit moment zijn hier nog geen plannen voor. Maar ik zet jouw wens hiervoor in elk geval door naar de juiste afdeling.

Hele scherpe van Rick, hier wordt ook veel naar gevraagd in mijn vriendenkring en omgeving
Reputatie 4
Badge +3
....Echt wel kwalijk trouwens van zulke streamingdiensten, dat je niet eerst kunt zien wat ze aanbieden (als nog-niet-abonnee zijnde dan).

Als Abonnee kan je wel zien wat ze bieden heb voor Netflix een account op me vriendin's naam en Videoland op mijn naam.....

Maar om nou eerst abonnee te worden en dan pas te kunnen zien wat ze aanbieden is een beetje de omgekeerde wereld!!!
Badge
Moet je dan Videoland via Ziggo afnemen of kan het ook met je bestaande Videoland account?
Reputatie 4
Badge
Vergeet niet dat de eerste maand gratis is bij diensten als Videoland* en Netflix.

*= 1 maand gratis via Ziggo, rechstreeks is het 2 weken gratis.
Reputatie 4
Badge
Moet je dan Videoland via Ziggo afnemen of kan het ook met je bestaande Videoland account?
Kan ook als jij al een bestaand videoland account hebt.
Zodra de app gestart is, zal er een koppelcode worden weergegeven, die moet worden ingevoerd in je videoland account op videoland.com.
Dit is maar 1 keer nodig.

Ik heb zelf videoland elders lopen en het werkt prima.
Reputatie 7
Badge +26

Je kan een account nemen bij Videoland of je bestaande account en die via de Horizon Media Box inloggen.

Geen gedoe meer met chromecast's of mediaspelers, nu op de Horizon Media Box
bij het zappen krijg ik nu bij elke kanaalwissel de videolandscherm.
Zeer irritant en opdringerig.
Hoe krijg ik dit weer weg ?
Reputatie 7
Badge +26
bij het zappen krijg ik nu bij elke kanaalwissel de videolandscherm.
Zeer irritant en opdringerig.
Hoe krijg ik dit weer weg ?

@Anne houd dit topic zeker in de gaten.

@Renemo Je kan ook wegzappen naar kanaal of je box uitzetten en weer aan, zorg wel dat je uit kanaal 151 bent. Anders even een PB sturen naar Anne.

Hier ook het probleem hij blijft hangen bij het afsluiten, kleine Bug fix nodig.
Content is niet wat ik had verwacht, lijkt veel op wat je kunt zien via de on demand keuze van de mediabox! Regelmatig loopt de boel vast, slecht slecht!
Heb nu een proef abonnement via ziggo en ga hem opzeggen. Wie weet hoe?? Ik kan het bij ziggo site niet terug vinden!!
Reputatie 7
Badge +26
Content is niet wat ik had verwacht, lijkt veel op wat je kunt zien via de on demand keuze van de mediabox! Regelmatig loopt de boel vast, slecht slecht!
Heb nu een proef abonnement via ziggo en ga hem opzeggen. Wie weet hoe?? Ik kan het bij ziggo site niet terug vinden!!

Login op Mijn Ziggo ga naar je Produkten, dan naar optie Televisie en scroll naar beneden daar zie je de optie > Extra Pakketten > Videoland Myprime TV Royaal <

Met aanpassen kan je hem opzeggen.
Videoland is waardeloos via de Horizonbox, veel blokken in het beeld en wegvallen van het geluid, via de app op mijn smart tv werkt het probleemloos.
Super fijn dat Videoland nu op de mediabox zit. Maar hoe zit het met een extra mediabox, hoe kan ik daar Videoland op krijgen?

Login op Mijn Ziggo ga naar je Produkten, dan naar optie Televisie en scroll naar beneden daar zie je de optie > Extra Pakketten > Videoland Myprime TV Royaal <

Met aanpassen kan je hem opzeggen.

Helaas werkt het niet, kan niet wijzigen
LISAW1988
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Wie volgt de serie Witse.
Ik wel als ik die aan het kijken ben via de horizonbox videoland dan krijg ik steeds vage beeld met blokjes. Hebben jullie daar ook last van. Want als ik iets anders kijk dan heb ik nergens last van.
Wie weet hier een oplossing voor om het probleem opgelost te krijgen.

Gr Lisa