Abonnement ongevraagd door ziggo gewijzigd
Daardoor al 2 wekenlang geen internet WiFi en vaste telefoon
Er schijnt iets vast te lopen
Abonnement ongevraagd door ziggo gewijzigd
Daardoor al 2 wekenlang geen internet WiFi en vaste telefoon
Er schijnt iets vast te lopen
is er een reden voor dat het gewijzigd is bijvoorbeeld verouderd pakket dat vernieuwd is?
een moderator kan kijken voor een oplossing
zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen
dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen
Goedemiddag
Welkom op de Community!
Dit klinkt als een erge nare situatie.
Niemand wil natuurlijk zonder internet en vaste telefoon komen te zitten, sorry voor deze situatie!
Zelf zie ik geen wijziging in het abonnement, maar is er wel een los modem gekomen vanwege een software update van de Mediabox XL.
Die wijziging is echter vastgelopen helaas.
Vanuit hier zie ik dat er vandaag met de klantenservice contact over is geweest.
Het wordt opgelost, wordt vervolgd!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Eerste keer? Registreer
Voer je Ziggo-gebruikersnaam in, of het e-mailadres waarmee je je hebt aangemeld. We sturen je een e-mail met je gebruikersnaam en een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.