Beantwoord

TV gids laadt sommige zenders niet

• 3 november 2018
  • 9 Reacties
  • 1924x Bekeken

Mijn TV gids laad bij sommige zenders niet bij, Ik heb al paar keer de procedure beschreven bij Ziggo gevolgd. Ook de helpdesk Ziggo weet het niet. Ook kan ik bij sommige programma's niet meer aangeven om hele seizoen op te nemen.
icon

Best beantwoord door Rob1946 16 november 2018, 14:15

Had dit zelfde probleem al maanden en eindelijk een helpdesk medewerker gesproken, die direct wist wat de oplossing was. Ik dacht dat hij me in de maling nam, maar na een half uur, probleem opgelost.
Oplossing:
Zet mediabox xl in standby en leg de afstand bediening op zijn kop op de mediabox voor een half uur.
Echt opgelost !!!!!! Al 2x dit probleem zo opgelost, want het kwam wel terug na een paar maanden.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Wat is je signaal sterkte en kwaliteit?
Heb je een versterker? Zo ja welke ?
Box zit toch niet in je netwerk?
Signaal is prima.
Geen versterker.
Niet in. een netwerk.
Reputatie 7
Badge +11
Ook eens rechtstreeks aangesloten, dus onder splitter of iets dergelijks?

Teun
Reputatie 7
Ervaar je dit probleem nog steeds @MMajax of is het inmiddels al opgelost?
Had dit zelfde probleem al maanden en eindelijk een helpdesk medewerker gesproken, die direct wist wat de oplossing was. Ik dacht dat hij me in de maling nam, maar na een half uur, probleem opgelost.
Oplossing:
Zet mediabox xl in standby en leg de afstand bediening op zijn kop op de mediabox voor een half uur.
Echt opgelost !!!!!! Al 2x dit probleem zo opgelost, want het kwam wel terug na een paar maanden.
Reputatie 7
Dat klopt Rob, de Mediabox XL krijgt zo de kans om de tv-gids bij te werken. Daarvoor moet hij een tijdje stand-by staan, maar of de afstandsbediening daar ook invloed op heeft is mij niet bekend...

Op onze website staat een stap-voor-stap handleiding: https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-xl/gids-leeg/
Hoi Mark,

Deze stap voor stap handleiding had ik al een paar keer gevolgd, maar deze hielp niet.Zie ook hier boven dat het bij anderen ook niet werkte. Pas toen de helpdesk medewerker mij verteld had over de afstandbediening op de mediabox neer te leggen, ging het wel werken.
Reputatie 7
Apart zeg, ik zal het onthouden en geef de tip door!
Reputatie 7
Badge +35
@Rob1946 schreef: "Echt opgelost !!!!!! Al 2x dit probleem zo opgelost, want het kwam wel terug na een paar maanden. "

Hier dezelfde ervaring.
Iedere maand de box 30 seconden van de stroom voorkwam bij mij de irritatie.☺