Beantwoord

Terugkijken vanaf begin niet meer mogelijk op NPO-2?

  • 1 maart 2019
  • 6 Reacties
  • 852x Bekeken

Reputatie 1
Vrijdagavond ... de een wil GTST kijken, de anderen 2 voor 12. Tot vanavond geen probleem; na GTST via de TV-gids naar NPO-2 en dan terugkijken vanaf het begin. Werkte altijd, maar vanavond is deze optie niet meer beschikbaar?! En het lijkt erop dat deze optie helemaal niet meer beschikbaar is? Nu maar wachten tot het afgelopen is, hopelijk kunnen we het dan alsnog terugkijken.

Juist gisteravond de stroom een halfuur van Mediabox XL afgehad vanwege een probleem met Netflix.
icon

Best beantwoord door hanh 2 maart 2019, 06:09

Zie ook:
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/helemaal-geen-replay-meer-mogelijk-37572
Er lijkt een storing te zijn in het Video Platform in the Cloud.
Gr Han


**update moderator**
De storing is inmiddels verholpen.
Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 1
Het wordt nog gekker; in de app kan ik wel terugkijken maar zodra ik die wil streamen via mijn Chromecast krijg ik de melding dat terugkijken niet wordt ondersteund ..... #asjemenou
Reputatie 7
Badge +19
Mooie vaag voor @Be rt , @Evert of beiden ...😉
Zie ook:
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/helemaal-geen-replay-meer-mogelijk-37572
Er lijkt een storing te zijn in het Video Platform in the Cloud.
Gr Han


**update moderator**
De storing is inmiddels verholpen.
Reputatie 1
Wie is de moderator die dit aangepast heeft?
En kennelijk was er dus een storing, maar waar kan ik in zo’n geval vinden dat er een storing is? De website van Ziggo maakte geen melding van enige storing.
Reputatie 7
@Popeye
Dat ben ik geweest.
Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren dat ik op NPO 2 niet kan terugkijken. Maar ook bijvoorbeeld op RTL 8 alles kan terug kijken, behalve CSI:NY. Die dan weer niet.

Reageer