1
Vraag
2
Reacties
MICHIELSPRUITJE

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tekortkomingen Ziggo Replay en tv-gids

Hallo, de replay tv functie is fijn om te hebben, tot een week kun je bijna alles terugkijken. Maar ik stoor me zo aan die zwarte balk die 5 seconden na terug- of vooruitspoelen (ook bij gemaakte opnames) nog door de ondertitels blijft staan. Waarom zo'n lompe balk door het beeld die je niet kan uitzetten ? Of heeft Ziggo het zo bedacht dat in het duurste pakket Max (ik heb het middelste pakket Complete) dat wel uit te zetten is?
Verder werkt het bladeren door de replay/tv gids haperend en traaaaag! Mooie functie, ik heb het nu 2 jaar, maar echt lekker werkt het niet, ik wou dat gewoon eens even kwijt! Hopelijk gaat Ziggo dat eens verbeteren....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
MICHIELSPRUITJE Door op de terug toets te drukken verdwijnt de balk direct. Dit ook fijn met zappen

Bekijk in context

5 Reacties 5
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
MICHIELSPRUITJE Door op de terug toets te drukken verdwijnt de balk direct. Dit ook fijn met zappen
Toeboog

Level 1
  • 79Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes
Michielspruitje ik ben het helemaal met je eens. En Robbo, bedankt voor de tip ik ga hem gelijk uitproberen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
En zet de achtergrond van de TV gids op zwart ipv bewegend beeld, daar wordt ie namelijk sneller van 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Samen maken we de diensten beter, Michiel. Heb je iets aan de tip van robbo gehad? Wat betreft de tv-gids hebben we een topic gemaakt waarin we vragen om voorbeelden. Wil je hier, klik, eens een kijkje nemen en de gevraagde info doorsturen naar ons? Dan zorgen wij dat het bij het juiste team terecht komt. Alvast bedankt :thumbsup_tone2:
MICHIELSPRUITJE
Topicstarter
Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok , goede tips! Ik voel me wel een beetje blond nu dat ik in de twee jaar er nooit ben achter gekomen dat met de terugtoets die zwarte balk uitgezet kan worden...;)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic