Beantwoord

stoppen van geplande opnames

• 20 december 2018
  • 8 Reacties
  • 1698x Bekeken

ik heb geen overzicht van geplande opnames kunnen vinden, zou dat wel moeten kunnen? Ik moet in de TV gids naar een volgende opname zoeken om te annuleren. Ook hier: voorheen met UPC was dit wel mogelijk.
icon

Best beantwoord door Steefb 24 december 2018, 20:00

Hey Ronald je hoet niet te schreeuwen, de kristallen bollen doen het niet meer dit jaar.

Uit de handleiding

https://www.ziggo.nl/pdf/Handleidingen/horizon/gebruiken-horizon-mediabox.pdf

Het hoofdmenu ‘MIJN MEDIA’ biedt snel
toegang tot uw gemaakte opnames en
geplande opnames. ‘Mijn opnames’ zijn
pas 12 uur voor de geplande opnamestart
zichtbaar.
U kunt direct een complete serie die is
opgenomen of gepland staat verwijderen.
U kunt dit doen met ‘VERWIJDEREN
ALLES VAN DEZE SERIE’ (via OK -knop) in
het actiemenu of de DEL l -knop op de
afstandsbediening. U ziet de vraag ‘WILT U
DEZE SERIE VERWIJDEREN?’ Selecteer ‘OK’.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Welk apparaat gaat dit over?
dat is de standaard media box van ziggo. Ik zoek naar een overzicht van 'geplande opnames'; ofwel, alles dat ik via de TV gids heb ingesteld om op te nemen. soms wil ik series verwijderen die ik toch niet zo interessant vind als vooraf gedacht en ik moet dan naar een volgende opname in de gids zoeken (en die is er vaak niet omdat niet alle toekomstige gids info aanwezig is). Ik zou daarom graag een lijst kunnen raadplegen van ingestelde (toekomstige) opnames.
voorheen bij UPC was dat namelijk vrij makkelijk te vinden
Reputatie 4
Hi Ronald6164, wel zo handig inderdaad om een al je ingeplande opnames in één overzicht te kunnen bekijken. Wat Steefb bedoelt is dat we meerdere mediaboxen hebben. Misschien kun je een foto van jouw mediabox toevoegen? Dan weten we precies over welke box het gaat en kunnen we je verder helpen! 🙂

het is de Ziggo Mediabox XL https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/ondertiteling-instellen/#met-een-mediabox/Horizon

Reputatie 7
Badge +26
Hey Ronald je hoet niet te schreeuwen, de kristallen bollen doen het niet meer dit jaar.

Uit de handleiding

https://www.ziggo.nl/pdf/Handleidingen/horizon/gebruiken-horizon-mediabox.pdf

Het hoofdmenu ‘MIJN MEDIA’ biedt snel
toegang tot uw gemaakte opnames en
geplande opnames. ‘Mijn opnames’ zijn
pas 12 uur voor de geplande opnamestart
zichtbaar.
U kunt direct een complete serie die is
opgenomen of gepland staat verwijderen.
U kunt dit doen met ‘VERWIJDEREN
ALLES VAN DEZE SERIE’ (via OK -knop) in
het actiemenu of de DEL l -knop op de
afstandsbediening. U ziet de vraag ‘WILT U
DEZE SERIE VERWIJDEREN?’ Selecteer ‘OK’.
hallo Steefb. Sorry maar ik heb niet geschreeuwd. Ik heb gekopieerd vanuit de ziggo website en geplakt in dit forum. maar je tip klinkt handig, ik ga het proberen. Misschien handiger als dit bereikbaar is vanuit het overzicht van opgenomen programma's. Zonder deze tip van jou zou ik werkelijk nooit op het idee zijn gekomen om via 'mijn media' te kijken naar geplande opnames...
overigens: jouw opmerking over 'kristallen bollen' snap ik in dit verband niet. Ik stel (dacht ik) gewoon een vraag
Reputatie 7
Badge +26
Omdat het zo groot en dik gedrukt staat lijkt het dat je iets wil duidelijk maken dat we al hadden kunnen weten. Zo'n groot vet lettertype komt nogal dwingend over.
Maar je excuses zijn geaccepteerd hoor.
hi Steefb. kan ik me voorstellen. sorry daarvoor maar het was gewoon copy/paste vanaf jullie site. Zeker niet schreeuwend bedoelt:)