Beantwoord

Sinds onderhoud blokkerig beeld

• 7 mei 2019
  • 6 reacties
  • 561 keer bekeken

Gisternacht tussen 01:00 en vanmorgen onderhoud geweest aan het ziggo netwerk. Vanmiddag tv opnieuw ingesteld, alle zenders ok behalve npo1hd, npo2hd en npo3hd, alledrie blokkerig tot totaal geen beeld. Heb een tv met digitale tuner waar ik tot nu nooit een probleem heb gehad. Iemand suggesties?
icon

Best beantwoord door Be rt 7 mei 2019, 23:15

OK, deze eerste plaats en de stekkers zijn veel te oud en laat instraling door van 4G.

Dit wordt gratis vervangen door een Ziggo monteur.
Neem contact op voor een monteur.

Het eerste stuk is voor Ziggo, als er nog een lagere kabel nodig is, dan kunnen zij dit leveren en aansluiten tegen kostprijs.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?
Oud huis, komt binnen door voorgevel

OK, deze eerste plaats en de stekkers zijn veel te oud en laat instraling door van 4G.

Dit wordt gratis vervangen door een Ziggo monteur.
Neem contact op voor een monteur.

Het eerste stuk is voor Ziggo, als er nog een lagere kabel nodig is, dan kunnen zij dit leveren en aansluiten tegen kostprijs.
Ik zal contact opnemen. Maar hoe kan t dan opeens optreden na onderhoud aan het netwerk?
Omdat er veel veranderd in het netwerk nu analoog overal wordt afgeschakeld en er allerlei frequenties veranderen.
Het is een duidelijk storingsbeeld, daarom vroeg ik ook direct naar de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt.
Reputatie 7
Hoi @Pimro, welkom hier!

Je aansluitpunt ziet er inderdaad verouderd uit. Heb je al contact met ons opgenomen om een afspraak in te plannen?