1
Vraag
2
Reacties
monty1a

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sinds 2 dagen geen verbinding meer 2 Extra Mediabox XL

SInds 2 a 3 dagen kunnen de 2 extra mediamboxen XL geen verbinding meer verkrijgnen met mijn mediabox.
Ze stonden aangesloten (al 1,5 jaar zeker) via de coax kabel.
Alles gecheckt en kan geen gebreken vinden wat los zou zijn gegaan oid.

Is er soms een storing ofzo?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
monty1a
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt,
Monteur is langs geweest. Bleek een fout in de mediabox xl te zijn. Maar nu opgelost. Hopelijk snel de mediabox next met extra boxen beschikbaar, want dan kan ik eindelijk Netflix kijken op de slaapkamers, waarvoor ik meer dan een jaar geleden de extra mediaboxen voor aanschafte. ??

Bekijk in context

8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Krijg je een foutmelding te zien op de extra mediaboxen?
Hoe zijn ze verbonden? Via coax, netwerk kabel of WiFi?

Als je op de hoofdbox gaat naar Menu > Opties > Uitgebreide Instellingen > Mediabox XL > Actieve mediaboxen, zie je daar dan bij beide regels een 2 staan?

Groet,
Evert
monty1a
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ze zijn verbonden via coax, en krijg foutcode 1201 geloof ik, 1 mediabox wil niet eens opstarten, blijft in opstart staan. De andere kan ik ook niet in het menu komen, alleen verbinding kiezen
monty1a
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
2 toegestaan en 0 verbonden
Verbinden lukt niet, zelfs niet met telefonische hulp van ziggo
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Zit er misschien een versterker tussen?
monty1a
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, maar anderhalf jaar al niet
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Kun je eens een foto plaatsen vanb de manier waarop alles via coax is aangesloten (splitters etc? )
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi monty1a,

Ik zie dat je al even niet meer gereageerd hebt. Betekent dat dat het probleem is opgelost?
monty1a
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt,
Monteur is langs geweest. Bleek een fout in de mediabox xl te zijn. Maar nu opgelost. Hopelijk snel de mediabox next met extra boxen beschikbaar, want dan kan ik eindelijk Netflix kijken op de slaapkamers, waarvoor ik meer dan een jaar geleden de extra mediaboxen voor aanschafte. ??
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic