Vraag

Shorts TV App

• 23 maart 2018
  • 15 Reacties
  • 2587x Bekeken

Reputatie 7
Badge +26
In goed overleg met Serkan, start ik dit topic betreft de Shorts TV App.

Omdat deze nu officieel is gelanceerd doe ik het ook via de officiële weg.
Mijn vorige Media Box XL heeft de Shorts TV App met mijn gebruikersnaam en email adres, omdat in de tussen tijd me Media Box is omgeruild voor een nieuwe, kan ik met mijn huidige account niet meer inloggen op de Shorts TV app op de nieuwe Media Box.

Ik kan echter wel nieuw account maken, maar er moet een optie bij zijn dat dit werkt, en hopelijk kan een Moderator of gebruiker hier een handje bij helpen.

15 Reacties

Reputatie 4
Badge +8
Zomaar een gedachte, geen ervaring: Kan je op de site van Shorts TV niet 'alle apparaten uitloggen' en dan je mediabox weer inloggen?

Dit werkt bijvoorbeeld bij Netflix ook.
Reputatie 7
Badge +26
Zomaar een gedachte, geen ervaring: Kan je op de site van Shorts TV niet 'alle apparaten uitloggen' en dan je mediabox weer inloggen?

Dit werkt bijvoorbeeld bij Netflix ook.

Reeds gekeken en geprobeerd maar niks te vinden helaas.

Dank je voor het meedenken
Reputatie 7
Hey @xGarfieldx-Dave. Goed dat je hier een topic over start. Het klinkt als een onhandige situatie en dit moet natuurlijk op worden gelost. Fijn dat er een optie is door een nieuw account aan te maken, maar het moet inderdaad 'gewoon' werken. Ik zet dit intern door, zodat er naar gekeken kan worden. We houden je op de hoogte!

p.s. hoe bevalt de app? Ik ben zelf best wel van van de zender Shorts TV, dus ben erg benieuwd naar de app!
Reputatie 7
Badge +26
Hoi @Lycke Ziggo

Dank je voor de doorzetting en ik ben reuze benieuwd en hoop dat het opgelost kan worden.

Zelf ben ik heel enthousiast over de app en had ook een eigen kanaal aangemaakt, leuk korte films diverse onderdelen. Ja zelfde als bij jou, super blij en tevreden.

Ik ben super blij met de app op de Media Box XL 😊
Reputatie 7
Hey @xGarfieldx-Dave, ik neem deze even over van Lycke na overleg met haar. Wij hebben het probleem doorgezet naar onze engineers. Zij geven aan dat wissel van de Mediabox XL onder hetzelfde klantnummer je nog steeds met je oude Shorts TV account moet kunnen inloggen. Dit hebben ze intern ook nog een keer getest en dat is gelukt. Als er sprake is van een nieuw klantnummer, dan krijg je inderdaad wel de melding dat het e-mail adres al is geregistreerd.

Nou heb ik het vermoeden dat het misschien wordt veroorzaakt omdat jij inderdaad een ander klantnummer hebt, want als lid van ons klantpanel heb je ook een test box. Kan het zijn dat je daar Shorts TV op hebt gebruikt? Want die test box staat onder een apart klantnummer en de wissel van de box is onder jouw eigen klantnummer gedaan.
Reputatie 7
Badge +26
Hoi @Anne B Ziggo

Dank je wel voor doorzetten naar de engineers en dat ze dit hebben gecheckt, maar hoe kan ik dan inloggen met mijn huidige gegevens, die optie is niet mogelijk met de App van Shorts TV.

Ik gebruik Shorts TV App met mijn huidig klantnummer die matchen aan mijn Ziggo account en mail zo houd ik het overzichtelijk, ik heb het niet met het test klantnummer gedaan van de testbox omdat die On Hold staan en daar wil ik niet mee verwarring schoppen.

Kan het zijn omdat mijn huidige account is ingelogd, en eerst uitgelogd moet zijn voor je weer kan inloggen op een nieuwe Media Box, anders had de optie inloggen er moeten staan en niet registratie.

Reputatie 7
Badge +26
@xGarfieldx-DaveEven een vraagje Dave: selecteerteer jij dan ook maak gebruikers account aan? Dan is dit inderdaad vlgns mij een aanvraag voor een nieuw account. Is er dan een mogelijkheid om na dat je de e-mail gegevens heb ingevuld om dan op ok te drukken? Of iets dergelijks? Ja zo niet dan is dit inderdaad een vreemde aanmeldings bugje...
Reputatie 7
Badge +26
Rob, dit is de enige optie die ik heb, want als ik een nieuw email adres invoer dan heb ik een nieuw account.

Dus ik denk zelf omdat mijn huidig account is aangemeld op me oude Media Box dat ik niet kan inloggen op een nieuwe, eerst uitloggen voor je kan inloggen op nieuwe plek.
Reputatie 7
Badge +26
Ja vreemd idd... En de app is dus alleen beschikbaar op de mbxl en niet op een ander content om daar even de boel te corrigeren. Zo ver ik dit op de site van short goed heb begrepen.
Reputatie 7
Badge +26
Klopt Rob, je kan niet via de Website dit aanpassen, dus ik hoop dat Anne dit door wilt zetten en onderzoeken
Reputatie 7
Badge +35
Ik heb ook even op de andere box gekeken en daar is alleen de functie "Maak gebruikersaccount aan"

Er is geen mogelijkheid (meer) om in te loggen met een bestaand account.
@Anne B Ziggo @xGarfieldx-Dave
Reputatie 7
Badge +26
Ok dank je voor de info Be rt 👍🏻
Reputatie 7
Badge +26
Vanmorgen even gekeken en en tot mijn grote verbazing was mijn account zichtbaar.

Denk zelf dat dit intern is gedaan door Ziggo of door iets anders.

Had wel leuk geweest feedback terug te krijgen of het een bugfix is ?
Reputatie 7
Badge +26
Top!
If a Mediabox XL is replaced by a new box correctly provisioned with the same HOUSEHOLD ID parameter (internal parameter), then you should be able to use your existing account to log in the ShortsTV App.

Reageer