1
Vraag
2
Reacties
RuudTV

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serieopnames

Klopt het dat ik op mijn horizonbox geen serieopnames bij kanaal 14 (ziggo dus) kan instellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ja dit klopt, een moderator schreef dit in een ander topic.

Sinds 16 juli is het niet meer mogelijk om serieopname in te plannen op een sportzender. Dit heeft betrekking tot alle sportzenders

Waarom?
Voorheen kreeg een sportevenement een algemene naam van het evenement mee, bijvoorbeeld 'UEFA Champions League'. Het was dan niet duidelijk wie tijdens het sportevenement strijd gaan leveren, en was het evenement lastig te vinden. In de TV-Gids passen we de naam nu aan naar iets als 'UEFA Champions League: Juventus – Ajax'. Dit voorkomt dat je enorm veel opnames krijgt van bijvoorbeeld Eredivisie en verbetert ook nog eens de zoekresultaten. Zo kun je nu bijvoorbeeld zoeken naar 'Real Madrid' en vind je eenvoudig het juiste sportevenement.

Deze verandering is van toepassing op alle sportzenders

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Ja dit klopt, een moderator schreef dit in een ander topic.

Sinds 16 juli is het niet meer mogelijk om serieopname in te plannen op een sportzender. Dit heeft betrekking tot alle sportzenders

Waarom?
Voorheen kreeg een sportevenement een algemene naam van het evenement mee, bijvoorbeeld 'UEFA Champions League'. Het was dan niet duidelijk wie tijdens het sportevenement strijd gaan leveren, en was het evenement lastig te vinden. In de TV-Gids passen we de naam nu aan naar iets als 'UEFA Champions League: Juventus – Ajax'. Dit voorkomt dat je enorm veel opnames krijgt van bijvoorbeeld Eredivisie en verbetert ook nog eens de zoekresultaten. Zo kun je nu bijvoorbeeld zoeken naar 'Real Madrid' en vind je eenvoudig het juiste sportevenement.

Deze verandering is van toepassing op alle sportzenders
RuudTV
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je reactie Steefb, duidelijk maar... bij wekelijkse programma’s als “rondo” en “peptalk” is het ook niet mogelijk. Klopt dit ook?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ja, dat klopt ook, alles is eruit gehaald, maar een Ziggo moderator heeft meer van deze gelijke opmerkingen opgepakt over Ziggo Sport en heeft het doorgegeven naar de betreffende afdelingen.
Mogelijk dat er nog iets gaat veranderen met bepaalde programma's?
Ik hoop het wel.
RuudTV
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan hopen we dat met elkaar Be rt, want ik vind het wel een zware teleurstelling.
Arend7

Level 2
  • 177Posts
  • 7Oplossingen
  • 14Likes
Als Rondo en Peptalk op een vast tijdstip worden uitgezonden kun je ze handmatig wel op "wekelijks" vastzetten. Je mist het dan wel als het tijdstip door de zender wordt verschoven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic