1
Vraag
2
Reageer en help mee
RandyN

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Salora TV gaat niet aan met afstandsbediening Mediabox XL

Hallo.

Mijn Salora TV gaat niet aan met de afstandsbediening van Horizon. Volume werkt, input werkt en TV gaat ook uit. Iemand een suggestie?

Groet, RandyN
20 Reacties 20
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Al een andere code geprobeerd? Soms werkt nagenoeg alles met een code, maar gaat het toch ergens mis. Een andere code kan dan de oplossing bieden. Laatst was er ook iemand met dit, of soortgelijk probleem, hetgeen met een andere code verholpen was.

Succes!
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik de andere codes vinden? Ik kon tot nu toe maar 1 code vinden, nl 2443.

Alvast bedankt
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hmm, soms zijn er meerdere. Ik vrees dat ik dan zo niet even snel een oplossing heb...
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Hier staat:

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
dag Jan F.

ik had nog niet gezocht, maar dit zijn er duidelijk meer dan 1. Maar... ik weet niet waar deze lijst vandaan komt, want ik zie de code welke RandyN n.l. 2443 er niet bij? Ik mag er toch vanuit gaan dat de lijst welke jij laat zien, bij de Horizon/XL hoort.

Wist trouwens niet dat deze ook op www.gebruikershandleiding.com staat, maar daar komen elke dag tal van handleidingen bij. Ik werk er bijna elke dag op.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
RandyN, welkom op de Community! We zijn benieuwd of je met de tips van Jan F. en Willem-A bent verder bent gekomen.
rb_r

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al iemand een oplossing?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
rb_r wrote:
Al iemand een oplossing?


Dat is maar de vraag, daar RandyN niet heeft gereageerd op de vraag van Marianne Ziggo of het is gelukt. En daar dat al 2 maanden geleden is, verwacht ik ook niet meer dat dit gaat gebeuren. Je reageert dus eigenlijk op een ouder topic, maar ik snap je vraag. Maar wat heb je zelf al gedaan?
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas nog geen oplossing gevonden. Moet de tv nog steeds met de originele afstandbediening aanzetten. Volume, source en uitzetten werkt wel...
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Deze al geprobeerd?
0037 1037 1163 0556 0668 0361 0163 0217
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Havanna, zijn dit codes voor Humax? Of zijn deze voor de Horizon box?
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Voor zover ik weet voor de mediabox.
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb alle codes geprobeerd. De eerste 3 werken helemaal niet en met de andere gaat de tv niet aan. Helaas
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Eens zien, 3148 kun je nog proberen.
Meer kan ik niet vinden.
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze werkt helaas ook niet...
rb_r

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi RandyN. Welke code heb jij gebruikt dat ieder geval het volume wel functioneert via de afstandsbediening?
RandyN
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sowieso de code die in de handleiding staat: 2443. De laatse die hierboven aangeboden is werkt net zo. Alle functionaliteit, maar niet de tv aanzetten...
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hier beschrijft Corror een werkende manier om de Salora succesvol te koppelen, mogelijk is dat ook voor iedereen in dit topic een uitkomst 🙂
Ruudvliet

Level 2
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bij mijn 55UHL2500 werkt het niet. De aan/uit Source volume etc. Totaal niets. Misschien bij een ander type wel gedeeltelijk, dus bv wel aan/uit of volume. Moet je misschien als de TV niet aan of uit gaat de betreffende code toch bewaren en dan de andere functies proberen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic