richard1976

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Roze beeld op tv is na een half jaar eindelijk weg op Mediabox XL

goede dag allemaal ik heb nu een tijdje ziggo van jullie en ik heb zo wat een half jaar roze beeld eens in de zo veel tijd op me tv bij tv kijken en film kijken.

ik heb een ziggo media box XL
ik heb een samsung bavaria tv van 120 cm al een paar jaar oud
ik heb een soundbar van samsung
en ik heb een Sony UBP-X800 – Blu-ray-speler – 4K Ultra HD

nu ben ik er achter gekomen hoe ik het weg kon krijgen.......

wat heb ik gedaan om er van af te komen om geen roze beeld meer te krijgen......

ik heb mijn tv nieuwe software update gedaan,en ik heb daar ook alles op hdmi kabel gezet en alles op 1080P gezet

ik heb toen mijn media box in de instellingen alles goed gezet en aan gegeven dat ik met hdmi kabel kijk en op jullie forum ben ik er achter gekomen dat ik de media box 4 x hdmi op rgb moest zetten dat kan je in de media box instellingen goed zetten.. (namens rob ben ik hier op achter gekomen dank je wel rob voor je advies)
ik heb deze ook op 1080P gezet

ik heb mijn bluray player ook alles laten koppelen met mijn tv en daar ook op hdmi gezet en ook alles daar zo goed gezet met de beeld resolutie 🙂

ik heb ook mijn geluid van de soundbar naar de tv ook een een redelijke goede Optische kabel gekocht en nu heb ik ook nog eens super geluid.

ik heb nu al 2 dagen geen roze beeld meer op me tv gehad ook niet met een bluray kijken of tv kijken.....

nog maals bedankt rob voor dat met de instelling van de hdmi instelling

succes allemaal en veel kijk plezier

met vriendelijke groet richard1976
2 Reacties 2
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes
Goedemorgen richard1976,

Allereerst welkom op de Community! Top om te lezen dat je de oplossing van het probleem dat je had met het roze beeld hebt gevonden op de Community! 🙂 En super dat je dit met ons deelt! #Lekkerbezig

Heel veel kijkplezier toegewenst richard1976 en als er in de toekomst iets is weet je de Community te vinden. 😉

Groet,
Gianna
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Nu het weer goed werkt kun je alles weer door een roze bril bekijken toch? :wink::grin:

Uitgelicht topic