Beantwoord

Retourdoos voor Mediabox XL, wat te doen met het modem?

  • 23 april 2019
  • 12 Reacties
  • 3112x Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Vorige week heb ik de Mediabox Next ontvangen en aangesloten (en tot nu toe zeer tevreden over).

Inmiddels heb ik een retourdoos voor de Mediabox XL ontvangen, dus die ga ik terugsturen. Maar wat moet ik met het oude Technicolor modem doen?
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 27 april 2019, 15:47

Goedemiddag allen,

Op dit moment is het zo dat we de Technicolor TC7210 inderdaad niet retour vragen. Het niet retourneren van de Technicolor TC7210 heeft op dit moment ook geen enkele consequenties. We boeken hem momenteel weg in ons klantsysteem. Dus de instructies in de communicatie is correct.

Dit kan in de toekomst nog wijzigen. Jullie mogen er als klant zijnde va uitgaan dat wij de juiste communicatie versturen en het is aan jullie om daar ook naar te handelen. Als wij onterecht vermelden dat het modem ingeleverd mag worden bij de milieustraat, dan is dat een 'probleem' van Ziggo. Dus, de communicatie richting de klant is altijd leidend!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Modem thuis houden. Anders heb jij geen internet. De box xl retour sturen.
Reputatie 3
Badge +3
Excuus, ik heb ook ander modem gekregen. Vandaar. Dat was ik vergeten te vermelden.
Is het een Technicolor 7210?
Zo ja, dan zou ik hem nog niet terugsturen en achter de hand houden.
Voor het geval dat de ConnectBox niet bevalt. Als je snel genoeg bent kan de TC door de klantenservice opnieuw worden geactiveerd.

Als het een 7200 is, dan moet je verder met Connectbox. De 7200 is te oud.
Reputatie 3
Badge +1
Het oude modem kan terug in de doos van het nieuwe modem (connectbox). Er zaten bij mij ook retourstickers bij.
Reputatie 7
Badge +35
Dat is een goede vraag, als je je postcode en huisnummer in je profiel zet, dit komt niet openbaar, dan kan een Ziggo moderator kijken wat er met het modem moet gebeuren.

Ziggo moderators komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Reputatie 6
Badge +19
Bel Ziggo even, krijg je daar ook een retourdoosje voor.

Kan namelijk zijn dat je in de nieuwe 'Next + Connectbox'-bundel geen retourdoos voor het modem hebt gekregen.
Reputatie 6
Badge +10
Je krijgt toch een mail met daarin wat je met je oude apparaat kan/moet doen. Ik heb sinds 2 maanden een Connectbox gekregen ter vervanging van de TC7200. Die mocht ik naar de milieustraat brengen volgens de mail.
Reputatie 3
Badge +3
Die mocht ik naar de milieustraat brengen volgens de mail.
Kan me wel iets herinneren over een milieustraat maar kan het nergens meer terugvinden.
Reputatie 3
Badge +3
Ah, gevonden!

Reputatie 7
Goedemiddag allen,

Op dit moment is het zo dat we de Technicolor TC7210 inderdaad niet retour vragen. Het niet retourneren van de Technicolor TC7210 heeft op dit moment ook geen enkele consequenties. We boeken hem momenteel weg in ons klantsysteem. Dus de instructies in de communicatie is correct.

Dit kan in de toekomst nog wijzigen. Jullie mogen er als klant zijnde va uitgaan dat wij de juiste communicatie versturen en het is aan jullie om daar ook naar te handelen. Als wij onterecht vermelden dat het modem ingeleverd mag worden bij de milieustraat, dan is dat een 'probleem' van Ziggo. Dus, de communicatie richting de klant is altijd leidend!
Badge +11
Betekent een mediabox next dat je automatisch aan de connectbox gaat? Ben erg tevreden over de tc7210 namelijk. Zit nog niet op direct op vervanging door een connectbox te wachten.
Reputatie 7
@efok, op dit moment krijg je inderdaad standaard de Connectbox. In heel specifieke situaties lukte het starten van bepaalde apps niet met een 7210 bleek uit de testfase, vandaar dat er voor nu gekozen is dat iedereen standaard een Connectbox krijgt. Dit kan in de toekomst uiteraard nog veranderen.