Sorry!!! Door alle drukte rondom de feestdagen vergeet ik helemaal om nog uitsluitsel te geven.
Willem-A De spanning van de mediabox halen is 1 van de dingen die we inderdaad geprobeerd hadden, maar dat werkte niet. Ook konden wij de resolutie op de mediabox niet instellen/wijzigen omdat het enige dat wij te zien kregen op het tv scherm de melding over de resolutie was. We konden dus niet naar het menu van de box of wat dan ook.
Inmiddels is het echter opgelost. Toen wij de volgende ochtend opnieuw de tv aanzetten, deed alles het weer gewoon! Ik denk tóch dat het met een update te maken heeft gehad.
Wij hebben een poosje geleden een monteur in huis gehad omdat onze mediabox niet meer werkte. Nadat hij gekeken had, besloot hij een nieuwe box te installeren en hij vertelde ons dat het wel even kon duren voordat die zou werken omdat ze met updaten bezig waren. Het kon dan wel 6 uur duren voor het in orde zou zijn en dat klopte inderdaad.
Bedankt mensen voor het meedenken!