Replayhapertnog

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV hapert al drie jaar - nog steeds geen oplossing

Ik heb almdrie jaar last van haperend replay beeld. Monteursbezoeken, kabels vervangen, versterker geplaatst, nieiwe horizon xl bix geplaatst. Continu dit gezeur. Nog steeds is het niet opgelost, ik word er gek van!. Thuisnetwerk staat uit, berbruik staat op hoog, schijf is bijna leeg (nieuwe box), kabel is nieuw aangelegd tussen modem en horizon box

Kan ziggo dit eindelijk eens voor ons oplossen? Ben al

zolang klant en er helemaal klaar mee. Even voetbal kijken in de replay is een DRAMA

7 Reacties 7
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Replayhapertnogsteeds wrote:

…..kabel is nieuw aangelegd tussen modem en horizon box….

Haal die kabel er eens tussenuit. Die veroorzaakt de ellende.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

“kabel is nieuw aangelegd tussen modem en horizon box”

Wat voor een kabel is dit tussen je modem en de Mediabox XL?

Coax of een netwerkkabel?

Replayhapertnog
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jan F - Haal  je kabel er tussenuit —— ??? Dan krijgt de horizon box geen signaal meer.

Be rt het is een coax kabel

Ik was niet helder - de coax kabel vanuit de meterkast

naar de horizon box is door ziggo monteur vervangen

 

 

 

Joey_K

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hey, wat je zou kunnen proberen is bij de Voorkeursinstellingen 2x naar boven klikken en Automatisch schijfbeheer uit zetten, word hij in ieder geval een stukje sneller van en lost misschien ook je probleem op 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Je zou ook eens een foto kunnen posten van je aansluiting(en)

Daar wordt het vaak ook al duidelijker van.

 

Teun

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Replayhapertnogsteeds wrote:

Jan F - Haal  je kabel er tussenuit —— ??? Dan krijgt de horizon box geen signaal meer.

Be rt het is een coax kabel

Ik was niet helder - de coax kabel vanuit de meterkast

 

Door uw omschrijving kabel, tussen modem en mediabox, werd ik dus op het verkeerde been gezet. Ik ben daarom benieuwd hoe het dan wel is aangesloten, dus graag een foto.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

@Replayhapertnogsteeds Als je hier al jaren mee bezig bent, snap ik dat je met je je handen in het haar zit. Goed dat je de Community inzet! In dit topic wordt gevraagd naar een foto van de aansluiting en wordt er een tip gegeven wat betreft het automatische schijfbeheer. We zien je hier graag terug!

Uitgelicht topic