Beantwoord

Real housewives of orange county

• 14 april 2019
  • 4 Reacties
  • 273x Bekeken

Weet iemand waarom dit nu opeens niet teruggekeken kan worden?
Altijd wel tm vorige week (07-04-2019) en vandaag opeens niet. Het lijkt wel als je een serie volgt, Ziggo selectief opeens herhalingen uitsluit. Kondig dit dan aan, want dan neem je iets op. Maar dat zal (net als bij Judas wel niet lukken, want die kon je terugkijken en opnemen en opeens bij de 1 na laatste aflevering niet, waardoor de serie nu incompleet is.)
Kan hier echt zo pissig van worden.
icon

Best beantwoord door Be rt 14 april 2019, 19:51

Ziggo doet dit zelf niet, de maker of diegene die de rechten heeft van de series en films en TV kanalen geven zelf aan wat wel en niet mag worden teruggekeken.
Ziggo is geen rechthebbende in deze, zij regelen alleen de doorgifte.
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Ziggo doet dit zelf niet, de maker of diegene die de rechten heeft van de series en films en TV kanalen geven zelf aan wat wel en niet mag worden teruggekeken.
Ziggo is geen rechthebbende in deze, zij regelen alleen de doorgifte.
Reputatie 7
Badge +35
Ik heb in een ander topic begrepen dat RTL8 gestopt is met replay via Ziggo. @Waaromnudanweerniet

Alles is wel te bekijken op RTL XL.
Reputatie 7
Ik heb in een ander topic begrepen dat RTL8 gestopt is met replay via Ziggo. @Waaromnudanweerniet

Alles is wel te bekijken op RTL XL.

Waar heb je dat gevonden Bert? Dit geldt sowieso niet voor alle programma's, ik heb net wat kunnen kijken via Replay op RTL8.
Reputatie 7
Badge +35
@Mark Ziggo Oeps, ik bedoelde met bepaalde programma's is RTL 8 gestopt met replay.

Reageer