Problemen met Extra Mediabox XL

Badge
  • Liefhebber
  • 74 reacties
Vreemd dat we wel gewoon 5 euro moeten betalen voor deze box terwijl dat ding zoveel problemen geeft!
Bij ons maakt hij heel veel herrie en om hem werkend te krijgen moeten we hem heel vaak resetten.
Ziggo is wel goed in de prijs van hun diensten te verhogen, voor ons al voor de derde keer in anderhalf jaar tijd, maar het zou ze sieren als ze de prijs van dit slechte product flink zouden verlagen!

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
ik heb ook problemen met de extra Extra Mediabox XL valt regelmatig op storing of spontaan geen verbinding meer moet hem weer uit en weer aan zetten en maakt ook herrie
Reputatie 5
We gaan dus verder in dit topic. Hoe hebben jullie de Extra Mediabox XL aangesloten en krijgen jullie ook foutmeldingen te zien?
Badge
Hij zit met coax aangesloten en als de energiestand normaal of hoog staat lijkt het wel een vliegtuig wat gaat opstijgen, zoveel herrie. Daarom staat de energiestand laag maar dan krijg je dus dat hij heel vaak niet wil opstarten en je dus steeds moet resetten door de stroom er af te halen . Ook moet hij regelmatig opnieuw verbonden worden met de hoofdbox?
Dit zou ik niet zo heel erg vinden als Ziggo de prijs van dit ding zou verlagen, het kan toch niet zo zijn dat je het volle pond moet betalen voor een product waarvan Ziggo toegeeft dat het niet deugt en daarom niet meer geleverd wordt!
Wat ik van de berichten begrijp wordt de prijs van andere extra boxen wel verlaagd.
Reputatie 4
Badge +4
bij mij is hij ook met de kabel aangesloten en als deze in de standby stand staat geeft deze ook een brom geluid en als je hem aanzet krijg je wel de melding kan de zenders niet vinden dus dan zet ik hem maar weer even uit en aan dan doet hij het weer
Reputatie 2
Badge +1
Hi Ellie,

Je extra mediabox zou enkel als die volledig van de stroom is geweest of uitgeschakeld is een 'opstijgend' geluid mogen maken, Dit zou na enkele seconden weer af moeten zwakken naar een nauwelijks hoorbaar geluid, Indien dit niet zo is kan het zijn dat er iets met de ventilator in de box is.

Je geeft verder aan dat de box in de Lage energiemodus staat, Bedoel je hier de Extra Mediabox mee of de Hoofdbox ? Het klopt namelijk als je mediabox (ongeacht of dit de hoofd of de extra mediabox is) voor langere tijd op de Lage energiemode staat de box langer nodig heeft om op te starten en hierdoor kan dus ook de koppeling met de Extra Mediabox verloren gaan wat resulteerd in een foutmelding tijdens het aanzetten.

Probeer zowel eens de Hoofdbox als de Extra mediabox in de hoge energiestand te zetten, Dan kunnen beide weer normaal communiceren met de servers bij ziggo. Mocht je dan nog een foutmelding, Dan horen we dat graag.
Badge
De hoofdbox staat op energiestand hoog en de extra op laag omdat hij anders constant heel veel herrie maakt, liggen we wakker van.
Wat jij hierboven schrijft Jeffrey weet ik allemaal wel na ruim 6 jaar horizon gebruik!

Ik geloof ook niet dat er begrepen wordt waar het mij omgaat, het gaat mij erom dat als Ziggo erkend dat het ding niet goed is en het niet meer uitlevert dat dan toch de volledige prijs betaald moet worden!

Op tips zit ik eerlijk gezegd niet te wachten, dat weet ik zo langzamerhand wel.
Reputatie 5
Ellie schreef:

Op tips zit ik eerlijk gezegd niet te wachten, dat weet ik zo langzamerhand wel.

Logisch dat je er zo over denkt, helemaal als de box bij jou niet naar behoren functioneert. Daarom willen we graag op de Community met jou meedenken zodat je wél kan genieten van de Extra Mediabox XL. Ook al staat je hoofd er nu misschien niet naar om ermee aan de slag te gaan. Mochten we er op de Community niet uitkomen, dan hebben we altijd nog een monteur als alternatief.

Om nog even terug te komen op je eerdere vraag. De Extra Mediabox XL is voorlopig niet op voorraad. We kregen relatief meer vragen over de Extra Mediabox XL, daarom hebben we besloten tijdelijk de Extra Mediabox XL niet meer te leveren. Voor bestaande gebruikers verandert er niks. Dit zijn de andere opties qua extra digitale ontvangers. Mocht je daar interesse in hebben, dan hoor ik het graag 👍🏼
Badge
Bedankt voor reactie Michael maar met de alternatieven kan ik mijn opnames niet bekijken en eerlijk gezegd gebruiken wij hem bijna alleen daarvoor. Daarom heb ik liever ook geen monteur omdat als die dan constateert dat hij defect is en omgeruild moet worden er geen andere voorradig is.
Ik wilde alleen maar mijn gal spuwen over de prijs en denk dat we het voor nu maar hierbij moeten laten . Zodra jullie deze boxen weer gaan leveren kan de onze dan misschien omgeruild worden.
Groet,
Ellie Oorschot

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics