Beantwoord

Opnemen met Mediabox XL

Hallo ik neem nog wel eens series op die waarvan 2 afleveringen op 1 avond te zien is. maar de tweede aflevering wordt vaak halverwege gestopt ook al stel ik in met extra tijd. dat zijn series die je niet kan terug kijken zonder te betalen. Ik baal hier een beetje van. wat kan ik daar aan doen?
icon

Best beantwoord door Be rt 13 maart 2018, 15:49

Als eerste in ieder geval je schijfbeheer uitzetten, als dat al niet is, in Menu -> Opties -> Voorkeursinstellingen -> Automatisch Schijfbeheer
Automatisch Schijfbeheer aan laat verschillende vreemde storingen zien.

Kloppen de tijden in de gids met de werkelijke uitzending?
Zo nee, soms neem ik het programma wat als 3e erachter komt ook wel eens op voor de zekerheid.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welke serie is dit en op welk apparaat neem je op?
ik neem op met de horizon box.
En ik neem verschillende series op Chicago PD, ChicagoFire.

*** Moderator edit ***
enkele berichten samengevoegd voor leesbaarheid van topic.
Reputatie 7
Badge +11
Als eerste in ieder geval je schijfbeheer uitzetten, als dat al niet is, in Menu -> Opties -> Voorkeursinstellingen -> Automatisch Schijfbeheer

Zo nee, soms neem ik het programma wat als 3e erachter komt ook wel eens op voor de zekerheid.
Be rt schreef:

ok ga ik proberen . dank je wel
Reputatie 7
Hallo @T.reinders,

Welkom op de Ziggo Community! Zo te lezen wordt je door @Be rt al goed geholpen. Is het gelukt met zijn advies?

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics