1
Vraag
2
Reacties
R.nugteren4

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opnemen met de Ziggo GO app lukt niet

Sinds enige tijd kan ik niet meer opnemen met de ziggo go app. Ik heb contact gehad met de klanten service en al hun tips geprobeerd ( app opnieuw downloaden, ziggo box resetten enz.....) ziggo kan mij niet verder helpen. Kan iemand hier me nog helpen met dit probleem? Alles op de app werkt verder prima, alleen krijg ik een melding dat ik geen ziggo media box heb...,
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Gert jan28 . Je nieuwe mediabox stond nog niet goed actief op je klantnummer. Ik heb hem nu even een zetje gegeven. Binnen 2 dagen moet je hem in Ziggo GO zien 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi R.nugteren4,

Heb je sinds kort een nieuwe Mediabox XL gekregen? Of heb je geen Mediabox XL?

Groet,
Evert
R.nugteren4
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi! Ik heb al een lange tijd de XL box....... app heeft altijd goed gewerkt en van de 1 op andere dag deed de opname t dus niet meer ?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Oeps, dan weet ik het ook niet :disappointed_relieved:
Heb je de app op meerdere apparaten staan? Zo ja, kun je op geen enkel apparaat meer een opname instellen?
Zojuist hier nog getest, ik kan wel een opname instellen, blijkbaar gaat er toch iets fout in/met jouw account...
R.nugteren4
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hem en op 3 apparaten staan ....werkt niks....:thinking:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Als je inlogt op je Mijn Ziggo, klikt op Producten en dan naar beneden scrolt, zie je daar dan wel de Mediabox XL staan?
R.nugteren4
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja staat er gewoon. Bij, heb zelfs 2 xl boxen.
Vincent G

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hej, ik heb het sinds vandaag ook dat het opnemen via de app ineens niet meer gaat. Het is echter altijd zo geweest dat ik dit soms meerdere keren moet doen, nu werkt t bij mij dus ook helemaal niet. Krijg iedere keer de melding” Opname niet succesvol ingesteld”. Ik heb echter niets veranderd of vernieuwd
Gert jan28

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze week een nieuwe mediabox binnen gekregen

Nu wil opnemen via de app niet meer op onze telefoons 

De mediabox heb ik ook al van het stroom gehad maar was ook niet de oplossing

op de telefoon de app verwijderd en op nieuw geïnstalleerd ook dit was niet de ooplossing 

 

Wie heeft nog een optie

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Gert jan28, ik begrijp dat de nieuwe box nog een beetje koppig is! Het kan na een box wissel even duren voordat in het achterliggende account alle neuzen dezelfde kant op staan. Installeer je app eens opnieuw en check of de serienummers die in je de app, in Mijn Ziggo en onderop de box ziet met elkaar overeenkomen. We zijn benieuwd hoe dat er bij jou uitziet!

Gert jan28

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de oude box en nieuwe box heb ik  een andere sn staan dan in de app

Gert jan28

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Anne H Ziggo wrote:

Hallo @Gert jan28, ik begrijp dat de nieuwe box nog een beetje koppig is! Het kan na een box wissel even duren voordat in het achterliggende account alle neuzen dezelfde kant op staan. Installeer je app eens opnieuw en check of de serienummers die in je de app, in Mijn Ziggo en onderop de box ziet met elkaar overeenkomen. We zijn benieuwd hoe dat er bij jou uitziet!

De serienummer op de mediabox is anders dan in de app het is ook niet de oude serienummer

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ah, dat schiet dan niet op @Gert jan28! Doordat het serienummer van de Mediabox XL in de Ziggo Go App niet overeenkomt met de Mediabox XL die jij thuis hebt aangesloten is er geen koppeling. Hierdoor werkt het opnemen op afstand niet. Wil je mij laten weten wat het serienummer is van de Mediabox XL die jij thuis aangesloten hebt staan? En ook het serienummer van de Mediabox XL die jij in de Ziggo Go App ziet staan? 

Ik raad je aan om je adresgegevens ook even in je profiel te zetten. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Zo kan ik direct een kijkje achter de schermen nemen. 

Gert jan28

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Cecilia Ziggo wrote:

Ah, dat schiet dan niet op@Gert jan28! Doordat het serienummer van de Mediabox XL in de Ziggo Go App niet overeenkomt met de Mediabox XL die jij thuis hebt aangesloten is er geen koppeling. Hierdoor werkt het opnemen op afstand niet. Wil je mij laten weten wat het serienummer is van de Mediabox XL die jij thuis aangesloten hebt staan? En ook het serienummer van de Mediabox XL die jij in de Ziggo Go App ziet staan? 

Ik raad je aan om je adresgegevens ook even in je profiel te zetten. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Zo kan ik direct een kijkje achter de schermen nemen. 

Sn is van de mediabox is *****

In de app is het staat  cpe-id *****

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Gert jan28 . Je nieuwe mediabox stond nog niet goed actief op je klantnummer. Ik heb hem nu even een zetje gegeven. Binnen 2 dagen moet je hem in Ziggo GO zien 

Gert jan28

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Hey@Gert jan28 . Je nieuwe mediabox stond nog niet goed actief op je klantnummer. Ik heb hem nu even een zetje gegeven. Binnen 2 dagen moet je hem in Ziggo GO zien 

Het is gelukt bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic