jackwagenaar

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opnemen met de Ziggo App (op iphone) op de Mediabox XL werkt niet.

Nieuwe media box thuis gekregen (nadat de oude steeds vast liep). Deze dus geinstalleerd. Alles werkt prima, maar het opnemen van programma's met de APP werkt niet. Op de oude Mediabox was dat de laatste tijd ook al niet meer mogelijk. Ik heb het idee dat het na de laatste updates van de Mediabox gekomen is, maar ik kan het ook mis hebben. Wie weet de oplossing???

Groet,
Jack
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jack,

Het kan 24 uur duren voordat de nieuwe Mediabox XL helemaal verwerkt is. Is alles nog niet verwerkt, dan staat de nieuwe box nog niet in je Mijn Ziggo en daardoor ook niet in de Ziggo Go app en kun je niet opnemen via de app.

Als die 24 uur al voorbij zijn, dan is er iets niet goed doorgelopen in de systemen. Het beste kun je dan contact opnemen met Ziggo, dan zullen ze het waarschijnlijk een zetje geven 🙂

Laat maar weten of dit ook het geval bij jou is.

Groet,
Evert

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Jack,

Het kan 24 uur duren voordat de nieuwe Mediabox XL helemaal verwerkt is. Is alles nog niet verwerkt, dan staat de nieuwe box nog niet in je Mijn Ziggo en daardoor ook niet in de Ziggo Go app en kun je niet opnemen via de app.

Als die 24 uur al voorbij zijn, dan is er iets niet goed doorgelopen in de systemen. Het beste kun je dan contact opnemen met Ziggo, dan zullen ze het waarschijnlijk een zetje geven 🙂

Laat maar weten of dit ook het geval bij jou is.

Groet,
Evert
jackwagenaar
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Evert,

Vorige week had ik hem al geïnstalleerd, dus moest gewoon werken. Ik had er al een keer over gebeld, maar er werd gezegd, "de App ondersteunen wij niet", en daar moest ik het mee doen.....
Maar inderdaad even gecheckt of het serie nummer nog klopte, maar dat was die van de oude.
Ziggo gebeld en gezegd wat er moest gebeuren, maar ik kreeg eerst nog het verhaal te horen dat het waarschijnlijk door een storing kwam..... Uit eindelijk toch heeft hij het serienummer gecheckt en inderdaad moest hij me gelijk geven. Dus opgelost, en het werkt nu weer!!

Bedankt voor de TIP Evert.

Groeten,
Jack
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Fijn om te horen dat het is opgelost!
In ieder geval alvast hele fijne feestdagen gewenst. :santa: :snowman2: :christmas_tree:
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super dat het nu weer werkt!
Geniet ervan en zoals Energieboy zegt, alvast fijne feestdagen! 🙂

Groeten!

Uitgelicht topic