1
Vraag
2
Reacties
Jeanetvj

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opnemen lukt niet - EPG geeft geen informatie

Ik wil opnemen maar overal staat : deze zender verstrekt geen informatie. Al twee dagen..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Dat klopt. De TV-gids is dus ook voor het laatst bijgewerkt op 1 november, daarom staan de huidige programma's er niet in.
Je zegt dat je 'alle stappen hebt doorlopen', dus ook onderstaande? Vaak lost dit het probleem op:


  • Haal de Mediabox XL van de stroom. Dit mag via de schakelaar op de achterkant of je trekt natuurlijk de stekker uit het stopcontact en wacht daarna 5 minuten
  • Zet de Mediabox XL weer aan de stroom
  • Wacht tot de tijdsaanduiding weer in de display staat en het offline lampje uit is
  • Schakel de Mediabox XL in en zet deze na een minuut weer in stand-by
  • Laat de Mediabox XL 20 minuten in stand-by staan
  • Na deze 20 minuten schakel je de Mediabox XL weer in
  • Controleer nu de tv-gids of deze weer up to date is, of kijk weer bij 'Diagnostiek' of de update is bijgewerkt

Als bovenstaande niet werkt, maar On Demand (films en series kijken) werkt wel, dan zou ik de Mediabox XL opnieuw instellen. Succes! 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Over welke mediabox heb je het, toevallig de Mediabox XL (voorheen Horizon)? Dan kan je de stappen in onderstaand topic proberen om de TV-gids weer correct op te halen 🙂
https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/geen-info-in-de-tv-gids-van-de-mediabox-xl-lees-hier-de-oplossing-17314
Jeanetvj
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb alle stappen doorlopen maar hij doet het niet. Bij diagnostiek staat dat de software voor het laatst is bijgewerkt op do. 01.11.18
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Dat klopt. De TV-gids is dus ook voor het laatst bijgewerkt op 1 november, daarom staan de huidige programma's er niet in.
Je zegt dat je 'alle stappen hebt doorlopen', dus ook onderstaande? Vaak lost dit het probleem op:


  • Haal de Mediabox XL van de stroom. Dit mag via de schakelaar op de achterkant of je trekt natuurlijk de stekker uit het stopcontact en wacht daarna 5 minuten
  • Zet de Mediabox XL weer aan de stroom
  • Wacht tot de tijdsaanduiding weer in de display staat en het offline lampje uit is
  • Schakel de Mediabox XL in en zet deze na een minuut weer in stand-by
  • Laat de Mediabox XL 20 minuten in stand-by staan
  • Na deze 20 minuten schakel je de Mediabox XL weer in
  • Controleer nu de tv-gids of deze weer up to date is, of kijk weer bij 'Diagnostiek' of de update is bijgewerkt

Als bovenstaande niet werkt, maar On Demand (films en series kijken) werkt wel, dan zou ik de Mediabox XL opnieuw instellen. Succes! 🙂
Jeanetvj
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het weer..dank je wel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic