Beantwoord

Opnames willen niet doorspoelen of pauzeren

  • 31 december 2018
  • 4 Reacties
  • 234x Bekeken

Hoi sinds een week klant, ik heb de XL box. Sinds een paar dagen willen de opnames niet meer doorspoelen of pauzeren, zeer frustrerend. Weet iemand hier een oplossing voor?
icon

Best beantwoord door Be rt 31 december 2018, 01:42

Als eerste doe ik bij vreemde acties de XL 30 seconden van de stroom.

Zet ook in de instellingen Automatisch schijfbeheer op UIT
Dat scheelt ook wat problemen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Als eerste doe ik bij vreemde acties de XL 30 seconden van de stroom.

Zet ook in de instellingen Automatisch schijfbeheer op UIT
Dat scheelt ook wat problemen.
Reputatie 7
Hey @Angela.S. Welkom hier en welkom terug bij Ziggo!

Hoe gaat het nu? 🙂 Heb je iets aan de tips van @Be rt gehad?
Dank je wel het probleem is opgelost door de stroom er even af te halen. Bedankt voor de tip
Reputatie 7
Yes. Super! Mochten we nog eens met iets kunnen helpen, weet je ons te vinden. Dit topic sluit ik dan bij deze ^^. Een mooie dag gewenst!