Beantwoord

Opname niet ingesteld via Ziggo GO

  • 26 mei 2017
  • 3 Reacties
  • 1019x Bekeken



Hallo.

Ik krijg deze melding terwijl ik thuis niks in de mediabox aan instellingen heb verandert. Hoe kan dit dan?
icon

Best beantwoord door Akoni 5 juni 2017, 19:09

Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 Reacties

Reputatie 7
Hoi Melle,

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Het zou zelfs kunnen dat de opname wel is ingepland voor je. 🙂 Heb je nog steeds last van deze melding?

Groet,
Thijs
Ook hier heb ik steeds deze melding terwijl energieverbruik op hoog staat en de box aan.
Ziggo Go app en via Horizon tv online
Ook via de AB is er geen opname te plannen, alleen progamma's opnemen terwijl je kijkt lukt.
Probleem opgelost, box 30 seconden van de stroom, did the trick! 🙂