Beantwoord

Opname niet beschikbaar in Ziggo GO

• 2 maart 2019
  • 7 Reacties
  • 344x Bekeken

Hallo Ziggo,

Ik heb een vraag mijn moeder betaald 10 euro in de maand om programma's bij jullie dienst te kunnen opnemen, maar bij de opnames kunnen wij op geen enkele manier doorspoelen.... dit is zeer vervelend omdat:

1. GELD hebben betaald voor deze dienst.
  2. Bij storingen moet je helemaal opnieuw kijken wat zeer vervelend maakt bij het kijken.
Dit is allemaal zeer irritant en snap ook wel dat sommige kanalen veel geld krijgen voor reclame maar als je geld vraagt voor een dienst verwacht je wel dat je KAN DOORSPOELEN bij reclames..... Zeker als je 10 euro vraagt terwijl bij andere ISP bedrijven deze dienst gewoon gratis is.

Ik hoop dat jullie dit lezen en dit snel oplossen aangezien jullie veel geld verdienen met deze dienst.
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 2 maart 2019, 14:36

Zodra ik een opgenomen programma gaat kijken op ziggo go online dan kan ik deze niet doorspoelen of terugspoelen op geen enkele mogelijkheid terwijl deze gewoon is opgenomen

Oke, nu is het duidelijk.

Je kunt met de Ziggo GO app wel je opnames inplannen, maar niet bekijken. Dat is nooit anders geweest. Je opnames zijn gewoon beschikbaar op je mediabox.

Als je vanuit de TV gids een programma start, dan start je ten alle tijden Replay TV.
Bekijk origineel

7 Reacties

zat een programma terug te kijken die opgenomen was, kreeg hierbij storing voor de 3e keer en ben er nu helemaal klaar mee kan niet doorspoelen bij dit programma -1 voor de ziggo go
Reputatie 7
Badge +26
Bij de publieke omroepen kan je programma's gewoon doorspoelen en terug spoelen. Bij Commerciele Omroepen zoals RTL Nederland, SBS6 (Talpa Network) daar is doorspoelen niet mogelijk omdat zij andere afspraken heeft met Ziggo hierover.

Maar opgenomen programma's kan je altijd terug spoelen en vooruit, daar is niks aan veranderd en dat zal ook zo blijven. Nu is het alleen vervelend dat er een storing in de Replay dienst zit van Ziggo en deze niet gebruikt kan worden tot nader bericht.

Zie ook dit topic https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/helemaal-geen-replay-meer-mogelijk-37572

Ik hoop dat het beetje duidelijkheid bied en vragen kan je hier altijd kwijt.

We zijn een klant helpt klant forum en willen graag helpen, en binnen een dag ( weekend uitgezonderd) komen er moderators langs in het topic die dan ook nog eens vragen stellen of alles naar wens is.
Zodra ik een opgenomen programma gaat kijken op ziggo go online dan kan ik deze niet doorspoelen of terugspoelen op geen enkele mogelijkheid terwijl deze gewoon is opgenomen
Reputatie 7
@ikhebgeenzinmeer
Ik help je graag verder maar het is nog onduidelijk welk specifiek probleem je ervaart.

Je moet namelijk ten alle tijden een opname kunnen doorspoelen. Ik heb dan ook meer het idee dat je op de één of andere manier gebruik maakt van Replay TV en niet de opname start.

Welk programma heb je opgenomen en kun je nu niet opnieuw bekijken?
Kun je het probleem specifieker omschrijven? Welk programma heb je opgenomen, wat zijn de stappen die je doorloopt om het programma te starten en wat is het storingsbeeld bij het starten van je opname?
Reputatie 7
Badge +26
Ik kan even navraag doen hoe dat in zijn werk gaat met opname via Ziggo Go.
Reputatie 7

Oke, nu is het duidelijk.

Je kunt met de Ziggo GO app wel je opnames inplannen, maar niet bekijken. Dat is nooit anders geweest. Je opnames zijn gewoon beschikbaar op je mediabox.

Als je vanuit de TV gids een programma start, dan start je ten alle tijden Replay TV.
Reputatie 7
Badge +26
Het geld ook voor Ziggogo.tv

Alle publieke omroepen kan je veel programma's wel doorspoelen en bij de commerciele is dit niet toegankelijk en dan moet je programma gewoon vanaf begin kijken.

Ik hoop dat dit een beetje duidelijkheid bied.

Reageer