Jammer68

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe mediabox XL geinstalleerd. Nu alleen nog maar NPO 1, 2 en 3 en Ziggo zenders.

***Je zenders opnieuw ophalen? Check dan deze video. Van klanten, voor klanten.***

Ondanks volledig abonnement, slechts een paar zenders te bekijken. Vanaf RTL4 volgende melding:  "Neem een abonnement op deze zender via ziggo.nl/extrazenders." Is dit een technisch of een administratief probleem. Al opnieuw geïnstalleerd, aan/uit gedaan diverse keren/stekker eruit/3x reset op afstand door Ziggo. We kregen deze box ter vervanging van de vorige die kapot ging. Heeft er iemand een passende oplossing? We kunnen al een week geen TV kijken.

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dan lijkt er iets niet helemaal goed te gaan in de achtergrond.

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond kijken en zien wat er niet goed gaat.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets eerder.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Jammer68 Werkt de Mediabox XL inmiddels zoals hij moet werken?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jammer68 . Welkom hier! 

Zo te lezen is er iets niet goed gegaan met de activatie van je nieuwe mediabox. Waar ik nu direct benieuwd naar ben; op welke manier was de vorige mediabox “stuk”? Kan er een verband tussen deze 2 situaties zitten? 
Er is vandaag een monteur geweest, zie ik. Heeft die het probleem kunnen verhelpen? 🙂 
 

 

Uitgelicht topic