gebruikers-naam wrote:
Lycke Ziggo Het zou verstandiger zijn om als Ziggo de expertise van simonlebon te gebruiken en daarmee de nieuwe box welke nu in test loopt ook gelijk aan hem te verzenden, dat kan na de uitrol een hoop frustratie en overspannen klanten voorkomen.
Ik weet het niet, het probleem van Ziggo is dat zij doen alsof ze luisteren, maar eigenlijk niets doen. Ik begrijp de houding wel, want ze zitten niet te wachten op een golf van problemen na een uitrol. Verandering valt vaak ook niet zo goed bij gebruikers.
Laatst had ik contact met Trined omdat ik een suggestie had voor een onderwerp in de FAQ op hun website. Binnen een paar uur was deze aanpassing gemaakt en doorgevoerd. Zo kan het ook.
Het probleem van de box is de opzet van het apparaat. In principe kan Ziggo gewoon boxen met meer of minder functies toepassen, maar ze gaan maar voor de alles-in-één-box oplossing. Voordeel: simpele bekabeling. Nadeel: veel minder flexibel en altijd een compromis.
Ook vind ik het niet van deze tijd dat je een CI-module nodig hebt om 'standaard'-zenders in HD te kunnen zien. Je kunt via de satelliet al 4k zenders vrij ontvangen. Dat je voor een extra pakket een CI-module nodig hebt, begrijp ik ook wel.
Ik wil niet vastzitten aan een provider en heb de installatie thuis zo ingericht dat ik voor de providerwissel het modem van de provider in bridge op mijn router aansluit en alles werkt.
In mijn router heb ik de voor mij belangrijke zaken ingesteld (bijv. wifi, VOIP, VPN, netwerkprinters, NAS, DNS server, vuurmuur, etc.).
Dus als er hier glasvezel komt, is het een kwestie van omstekkeren, klaar.