Nog één vraag, staat er in de signaal pagina een IPv6 adres onder de signaalwaarden?
Dit lijkt ook problemen te kunnen geven.
Ik heb ergens anders op het forum gelezen dat de chat je Mediabox XL ook op IPv4 kan zetten wat een mogelijke oplossing is voor je probleem.
"Conclusie van de medewerker van Ziggo: Alles is goed maar de Netflixapp is kut!!"
Dit is volledig onjuiste informatie, als het bij 1,5 miljoen boxen vrijwel overal werkt, dan is niet de app ***, maar is er iets met de verbinding niet in orde.
Er zijn nu 3 mogelijkheden, of er zit een UTP kabel tussen modem en Mediabox XL.
Of er staat een IPv6 adres in je Diagnostiek pagina.
Of het signaal is niet goed vanuit buiten of van binnen naar buiten.
Al deze problemen kunnen opgelost worden is de conclusie uit de reacties die ik hier op het forum lees van mensen waar het in eerste instantie niet goed ging met de box en Netflix.
Gelukkig kan het wel goed werken, anders waren er 1,5 miljoen mensen boos en dan zie je toch wat anders gebeuren op alle fora, bij Kassa en Radar en de Consumentenbond.
Dit is niet om je probleem te bagatelliseren, want het is *** als het niet werkt, maar om aan te geven dat het wel goed kan werken.
Heb je de chat gebruikt voor je contact met Ziggo?
Daar kunnen ze diep in je modem en Mediabox XL kijken en mogelijke storingen zien.
Ziggo moderators komen hier in iedere paar werkdagen langs in ieder topic en kunnen ook eens meekijken in de achtergrond van je modem en Mediabox XL.